Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[mp3 speler] MuVo NX 128 MB wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-11 09:19
Hoi, sinds sinterklaas vorig jaar (2003 dus ;)) heb ik een MuVo NX, de 128 MB versie.

Nu wilde ik toenstraks op school een bestandje als data erop opslaan, herkend Windows 98 hm niet. Opnieuw opgestart en ook onder Windows 2000 kwam het icoontje niet in beeld.

Op 2 andere computers (beide met Windows XP Professional) werd het apparaatje echter ook niet geladen.

Net thuis gekomen blijkt hij het ook hier onder Windows XP Home (waar hij normaal dus direct herkend wordt) niet herkend te worden.

MP3's afspelen is verder geen enkel probleem en op beide houders (de rode en de grijze) werkt het perfect.

Ik kan dus nu alleen nog maar naar MP3's luisteren en de gewone data niet openen of erbij zetten...

Iemand enig idee hoe dit komt? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Johnvh op 05-01-2004 15:14 ]

Verwijderd

te weinig rechten op je schoolaccount??

• Johnvh
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 15:22:
te weinig rechten op je schoolaccount??
Het is een eigen harde schijf die met behulp van een bracket erin geschoven wordt...

Alle rechten dus :?

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Johnvh schreef op 05 januari 2004 @ 15:28:
[...]
Het is een eigen harde schijf die met behulp van een bracket erin geschoven wordt...

Alle rechten dus :?
Misschien laat windows niet toe dat je iets nieuws toevoegt en weigert hij het te installeren. Daarnaast moet je voor win98 extra drivers hebben (toch?) en je bij windows 2000 weigert hij misschien ook em te installeren... ?

• Johnvh
Hercul3s schreef op 05 januari 2004 @ 17:00:
[...]

Misschien laat windows niet toe dat je iets nieuws toevoegt en weigert hij het te installeren. Daarnaast moet je voor win98 extra drivers hebben (toch?) en je bij windows 2000 weigert hij misschien ook em te installeren... ?
Alles is geïnstalleerd hoor... Er hoeft niks geïnstalleerd te worden :/

Maar voorheen als ik h'm in de usb sleuf stak kreeg ik direct een extra drive te zien bij deze computer, nu is dat op 4 verschillende computers niet.

Morgen maar even terug naar de winkel ;(

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bij windows 98 moet je voor elk USB apparaat andere drivers installeren als ik het me goed herinner?

• Johnvh
Hercul3s schreef op 05 januari 2004 @ 19:53:
Bij windows 98 moet je voor elk USB apparaat andere drivers installeren als ik het me goed herinner?
Tot gisteren deed ie het prima, ook onder 98... Mét de extra drivers dus.:?

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

JoeBlack2k

I Love Hilary

Win98 se ? of normaal

hij doet het alleen onder SE!! :)

Hilary Duff 4-Life

• Johnvh
Hij doet het weer, via de recovery mode kun je hm blijkbaar resetten (iets dat verder nergens vermeld stond oid).

Bij deze wil ik dan ook de zeer vriendelijke belg, Hans van Creative Europe bedanken ;) _/-\o_
Pagina: 1