Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• HarryL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 13:03

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Hopelijk is er iemand die mij kan helpen,

Ik heb sinds 1,5 maand een Nokia 6100.
Zodra ik mijn telefoon in mijn broekzak heb heb ik nihil tot geen ontvangst.
Verder heb ik geen telefoons ofzo bij me. als ik hem in mijn hand heb is er niks aan de hand.
Ik heb een Orange Free abonement.
Heb ook al een nieuwe Sim Kaart gehad van orange, omdat hun dachten dat het aan mijn simkaart lag.

Some1 who can help me?

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Misschien langs de nokia winkel. Misschien dat ze de antenne ffies kunnen testen voor je.

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Tja... ik ga wel even gewoon naar de winkel waar ik hem weg heb...
Heb wel ergens op internet gelezen dat er meer mensen zijn met dit probleem...

I have gone to find myself, if I get back before I return, Please keep me here! PSNID: djmagich

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb het ook gehad met mijn 6100, inderdaad bekend probleem. Mijn telefoon is toen omgeruild en daarna had ik er geen last meer van.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
dan ga ik er maar van uit dat dat ook zo bij mij zal zijn.
Zo niet, dan tja....

• HarryL

HarryL

127.0.0.1

Topicstarter
Ben terug geweest met mijn telefoon, mocht kiezen, of een nieuw binnenwerkje, of opsturen, dus ik zei nieuw binnen werkje, moet die kerel mijn doos van mjin andere telefoon ook hebben, kan ik nog een keer heen...

Verwijderd

ik heb dus identiek hetzelfde probleem, ik probeer te mijne binnen te doen, deze namiddag , hopelijk krijg ik ook een nieuwe
Pagina: 1