[gebruik linux...] onterechte -1 waardering

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:35

Oceria

I've been in between....

Topicstarter
In Gebruik van Linux blijft gestaag toenemen is deze post wel erg laag gewaardeerd met resp. een offtopic en flamebait:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=932405

[ Voor 2% gewijzigd door Oceria op 05-01-2004 14:32 . Reden: typfaut ]

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die zou minimaal een +4 moeten hebben voor de inhoudelijke reactie :P om nog maar niet te spreken over de overtuigingskracht dat ie in 1 enkele zin weet samen te vatten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jonge, die mods volgens mij een beetje windows haters, maar dan heb je toch nog wel zoiets als 'vrijheid van menigsuiting'. Ik ben ook geen windows aanhangers maar iemand anders een wil opleggen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Hmmm, naar mijn mening zou een 0 overbodig een prima score zijn. Door de :z smiley krijg ik het idee dat ie een of moe is van dat argument of wellicht probeert om een flamwar te starten. Het gebrek aan onderbouwing van zijn standpunt maakt het in mijn ogen dat ie wel een 0 waard is, en de -1 kan ik ook wel begrijpen. Zelf ga ik er dus niet veel aan doen. :)

edit:
LAkeR, het is geen wil opleggen. We proberen hier over het algemeen te modden door te kijken wat een reactie toevoegd. In dit geval is dat vrijwel niks omdat hij alleen beweert dat XP ook stabiel is. Dat hoeft voor een bedrijfsomgeving niet perse zo te zijn, maar iedere onderbouwing ontbreekt. In mijn ogen voegt de reaktie dus ook niet zo heel veel toe. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Renegade op 05-01-2004 14:47 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

't zit 'm in die Smiley, die voorkomt iedere vorm van modden op inhoud. Qua tekst is zo 10-20% namelijk een troll.....

* Delerium vindt 't wel prima zo.

BTW, gelukkig nieuwjaar allemaal. Ik ben weer terug van weggeweest en zelfs blaauw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Staat wmb prima, voegt niets toe, en de smilie zegt hier alles :)

* G33rt is with Rennie en Ecteinascidin :P
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 14:43:
jonge, die mods volgens mij een beetje windows haters, maar dan heb je toch nog wel zoiets als 'vrijheid van menigsuiting'. Ik ben ook geen windows aanhangers maar iemand anders een wil opleggen???
leg mij eens uit wat voor fan-tas-ti-sche inhoudelijke argumenten jij daar ziet? :)

[ Voor 63% gewijzigd door G33rt op 05-01-2004 15:38 ]

Pagina: 1