handleiding

Pagina: 1
Acties:

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
waar kan ik een echt goeie handleiding of uitleg vinden van oc'en. Ik wil deze zomer een nieuwe pc gaan aanschaffen. Aub nietvan die links die verteld wat een multiplier en fsb is. Ik moet zoveel mogelijk weten over voedign en koeling.

Waar kan ik meer snelheid mee creeren P4 of dual P3 (of athlon athlon).

Ik wil voor Moederbord, geheugen, videokaart, CPU, voeding & koeling zon 3500 uitgeven. kan iemand me een beetje op weg helpen.

As finishing touch god created the Dutch

Verwijderd

P4, Dual P3, Dual Tbird incl. geheugen, vid.kaart, etc..

Kun je rustig vergeten voor FL 3500,-

En komop, je hebt zelf toch ook wel wat ideën?

• KiNgSiZZe
enig idee wat de 1,3 ghz P4 incl moederbord moet gaan kosten? Ik heb de aanschaf voor deze zomer gepland staan.

hoeveel meer moet ik ervoor uittrekken als ik geen videokaart nodig heb. (heb nu een g400, speel weinig games dus ik kan wel ff wachten)

• Theguide
  • Laatst online: 26-06-2025
Op maandag 11 december 2000 11:32 schreef KiNgSiZZe het volgende:
enig idee wat de 1,3 ghz P4 incl moederbord moet gaan kosten? Ik heb de aanschaf voor deze zomer gepland staan.

hoeveel meer moet ik ervoor uittrekken als ik geen videokaart nodig heb. (heb nu een g400, speel weinig games dus ik kan wel ff wachten)
Je wilt geen spellen gaan spelen, maar wel een pentium 4 aanschaffen? DOH!!! :? :?
Waarom gooi je je geld niet meteen de maas in!
Enige waar de P4 een beetje goed uit de verf komt is bij QuakeIII en (video)encoden (mits je daar de sse2 geoptimaliseerde encoder voor hebt).
Laat je alsjeblieft niet verleiden door die 1,3 Mhz van de P4. Zonder al te veel op details in te gaan (die zijn volop terug te vinden in tweakers.net) kan ik je mededelen dat een amd Duron @ 900+ nog harder loopt dan die P4 op 1,3 Mhz. Misschien overdrijf ik dat een duron @900+ harder loopt, maar als je naar prijs/prestatie kijkt dan ben je echt superstom bezig om die P4 1,3 Mhz te kopen.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

• KiNgSiZZe
dat vind ik dus het probleem. iedereen zegt, schrijft en doet wat anders.
ik vind het fijn om weer eens bij de top te horen. ben af en toe me pshop of acad aan de gang en speel bij vlagen en wijlen een potje UT.

neemt niet weg dat ik je dankbaar ben voor je reply :*

Verwijderd

Tegen de tijd dat jij een nieuwe PC wilt kopen zijn er misschien wel dual bordjes voor AMD en danzouik dus gaan voor een dual thunderbird combo met flink wat high performance geheugen erin (PC2100 was het toch?? :?). Dat red je wel voor 3500 gulden.

• KiNgSiZZe
tis jammer. was toch wel aardig om ff in de droomwereld te zijn dat ik een P4 ging (lees kon) kopen.

Dus ik kan concluderen dat de P4 duur & slecht (of minder geschikt) is ??

Verwijderd

Je kunt heel veel concluderen maar zet dat maar in je lijstje ja. >:)
Pagina: 1