Ik heb een raar probleem met mijn eicon adsl usb modem: Als ik net opgestart ben en ingelogd op eender welk profiel, dan heb ik soms (=1/2) dat mijn modem gewoon niet gaat: geen enkel lichtje brand(van de 3) maar als je goed kijkt naar de lichtjes dan zie je wel een heel klein lichtje. Om de modem te laten werken moet ik er een ander usb aparaat in steken wat normaal mijn ipod of memorystick is. en dan beginnen de lichtjes te pinken van mijn modem. Dan werkt de modem zoals hij zou moeten werken. Wat ook nog werkt is naar aparaatbeheer gaan en zoeken naar gewijzigde aparaten. de modem er uit pluggen en terug in steken werkt ook niet.
Dat is dus wel niet echt handig voor mijn moeder omdat zij niet al te slim is met een pc, ik heb haar al kunnen uitleggen dat ze die mem stick er moet in pluggen, maar ik heb die meestal mee naar school.. dus...
Ik heb dit probleem wel niet bij elke install van windows gehad,en reinstallen van de modem ook al enkele keren gedaan.
Win XP zonder SP
Asus A7N8X moederbord
XP1800+
2x256mb ram
oops,titel vergeten in te vullen,mods??
Mss [Win XP] Eicon ADSL:usb probleem ?
Dat is dus wel niet echt handig voor mijn moeder omdat zij niet al te slim is met een pc, ik heb haar al kunnen uitleggen dat ze die mem stick er moet in pluggen, maar ik heb die meestal mee naar school.. dus...
Ik heb dit probleem wel niet bij elke install van windows gehad,en reinstallen van de modem ook al enkele keren gedaan.
Win XP zonder SP
Asus A7N8X moederbord
XP1800+
2x256mb ram
oops,titel vergeten in te vullen,mods??
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 12:58 . Reden: titel vergeten :) ]