Toon posts:

PC gaar! HEEEEEEELP!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik was dus die kerel die dacht dat Žie zŽn processor had verneukt door er koelpasta op te smeren.
Ik ben dus dit weekend een nieuwe Duron650 gaan halen (week 43, zilven core ipv groen!). Toen ik hem erop had geïnstalleerd bootte het ding nog niet!
Dus het moet aan mijn KT7 liggen. Of niet?
Mijn PC
Abit KT7
AMD Duron 650 (week 31, tweede Duron is van week 43)
128 MB PC133 MHz RAM
Asus V6800 Pure GeForce 32MB DDR
Maxtor DiamondMax VL20 15,3GB IDE
AOpen 52x IDE /TKU
Yamaha CRW4261t IDE
TerraTec Xfire 1024 DMX
Trust 10/100MBit netwerk kaart
AOpen HX-08 Big Tower met 300W voeding

Zij die het weten mogen het zeggen!
Alvast bedankt

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 22:00
ehhhhmmmm wat was er met die eerste...doet ie het nog? Zo ja probeer het daar dan eens mee:)

Handtekening

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of mijn eerste proc nog gaat. Ik heb geen tweede SocketA bord voor handen... Volgens mij is die eerste proc ook niet gaar, alleen het mobo.

• Brothar
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-02 09:14

Brothar

meester

AOpen Hx08 kast. Hm.
Met die kast bij het bouwen een probleem gehad. Bij de 2de keer opstarten: geen beeld.
Bleek de voeding naar de filistijnen te zijn.
Na een nieuwe poging deed ook de zelfstart het niet meer.
Bij de leverancier probleemloos omgeruild.
Die constateerde trouwens dat de voeding pas staakte op het moment dat-ie een prestatie (lees : harde schijven van stroom voorzien) moest leveren.

eagle

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat het de voeding is?
Denk het niet, want de onderdelen krijgen nog stroom. Heb alleen geen beeld. En je hoort hem ook niet opstarten. Alleen CD-Rommel en HDD's "werken".

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-05 14:22
heb ik ook gehad. ben terug geweest met de hele peecee en ze hebben alles vervangen.
ze wisten niet waar het aan lag (ze hadden gewoon domweg alle onderdelen vervangen)
maar ik denk dat het in mijn geval en ook in de jouwe aan het moederbord licht.

heb je het moederbord er nog een paar keer uitgehaalt? ik merkte namelijk op dat een hoop van die abit borden super krom zijn. ik denk dat als je hem dus steeds weer vastschoef, je de baantjes stuk loopt te wrikken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het moederbord er maar een keer uitgehaald. Het koelblok is er meerdere keren afgegaan (waardoor de koelsticker naar de kloten is gegaan en ik koelpasta heb moeten aanbrengen).
Maar een moederbord kan toch helemaal niet kapotgaan door het aanbrengen van koelpasta??? :'(
Pagina: 1