Draadloos Camcorder beeld verzenden

Pagina: 1
Acties:

• StalieN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoi allemaal...

Ik heb een digitale videocamera met ook s-/composite video output...
Nu filmen wij in de kerk wel eens en we hebben daar achterin de zaal een videomixer staan. Het lijkt me leuk als ik draadloos met die camera kan lopen, zonder vast te zitten aan een touwtje en dat beeld dus gewoon naar achteren te gooien... dus alleen beeld; geluid hoeft niet persé.
Ik heb op internet al een beetje rondgezocht en kwam op Conrad.nl op het volgende:
klik
Prijs vind ik op zich meevallen; 140 euro, maar ik weet niet zeker of dit is wat ik zoek.
Is er iemand die misschien weet of ik hiermee kan wat ik wil?
Ik weet ook niet zeker of dit de zender en de ontvanger is, of dat ik die ontvanger er bij moet kopen.
En het is dus een bouwpakket aan de foto te zien. Ik kan op zich wel knutselen/solderen/technisch kortsluiting voorkomen, maar is dit voor een iets meer dan gemiddelde persoon te doen?

Hopelijk kan ik geholpen worden:)
thx alvast

(is dit btw goede forum?)

www.stevelock.nl

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Je zou ook 2.4Ghz zender met een stevige batterij kunnen gebruiken. Meestal werken die apparaten op 12 volt @ 1A. Het wordt dan wel een stevige batterij mar het kan wel. Mogelijk moet je we ook wel een ander type antenne opzetten want een richt-antenne is niet echt geschikt als je aan de wandel gaat. :)

Voor een iets hoger bedrag bestaan er ook wel kant-en-klare oplossingen. :)

Senile! Senile Oekaki

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:45
direct linken naar Conrad werkt niet, geef een artikelnummer

voor dit doel lijkt me een standaard draadloos zendertje prima, zoiets als dit: http://www.trust.nl/products/product.htm?artnr=13814
(voorbeeld he, zoek zelf wat meer van dit soort dingen, af en toe ook bij de aldi)

Het grootste probleem is de stroom, kijk of je er eentje met een 12V adapter kan krijgen zodat je er een redelijke accu op kan zetten

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• StalieN
het is de VIDEO ZENDER GIGALINK MINI
Artikelnr.: 117048 - 8A op conrad.nl

maarreh... er staat bij dat het een rondstraalantenne is... dus geen richtantenne... dan is dat toch geen probleem?
dat tweede van trust is inderdaad ook wel iets, maar zoiets kun je natuurlijk niet in je achterzak meedragen... of het moet uitmekaar gesloopt worden ofzo maar dat vindtik ietsje te zonde...
nog meer ideeen?

www.stevelock.nl

• StalieN
en dat met die accu's... dat moet natuurlijk ook wel te doen zijn; dat ik niet met een 100Volt batterij in m'n rugzak loop ofzo..

www.stevelock.nl

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:45
ik heb ze ook wel eens stukken kleiner gezien, dit was alleen even iets wat ik snel gevonden heb. als je nu zelf wat meer research doet. vind je vast een stuk of acht van die dingen.

kun je mooi een keuze maken voor 12V, klein genoeg, stroomverbruik, bereik, enz

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• StalieN
owk thx voor de tips in elk geval

www.stevelock.nl

• StalieN
kan iemand misschien zeggen of dat ding wat ik op conrad vond is wat ik nodig heb..? het kan volgens mij wel maar ik weet niet helemaal zeker of het is wat ik moet hebben...

www.stevelock.nl

Pagina: 1