Toon posts:

[Access]Form leeg openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen:
Mijn probleem is dat ik graag zou willen dat als ik op de gemaakte knop, "knpNieuw" klik dat er een formulier geopend wordt. Nu is dit niet zo moeilijk maar nu wil ik ook dat als ik via deze knop in het nieuwe formulier kom deze met allemaal lege records geopend wordt zodat ik er direct in kan gaan toevoegen. :9

Ik heb de search gebruikt maar geen van deze oplossingen werkt goed.

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 10:58:
Beste mensen:
Mijn probleem is dat ik graag zou willen dat als ik op de gemaakte knop, "knpNieuw" klik dat er een formulier geopend wordt. Nu is dit niet zo moeilijk maar nu wil ik ook dat als ik via deze knop in het nieuwe formulier kom deze met allemaal lege records geopend wordt zodat ik er direct in kan gaan toevoegen. :9

Ik heb de search gebruikt maar geen van deze oplossingen werkt goed.
code:
1
DoCmd.openform "<formuliernaam>",,,,acFormAdd

Zoiets ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt! Thnx mate!

Verwijderd

Is een form. property voor...

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:12

Boss

+1 Overgewaardeerd

[overbodige toevoeging?]
Met die property kan je opgeven dat een form alleen maar gebruikt kan worden om nieuwe records toe te voegen, en dus niet kan bladeren door bestaande records.
[/overbodige toevoeging?]

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.