Vraagje. Ik had bij m'n abonnement per abuis een usb-modem besteld. Daar kwam ik later pas achter, nadat de wijzigingstermijn van 1 week was verstreken. Door m'n afwezigheid van thuis heb ik die brief met de wijzigingstermijn te laat gezien en heb dus niet op tijd kunnen reageren. Ik heb daarom meerderde malen de consumer desk van Tiscali gebeld en de afdeling facturering en het zou toch nog mogelijk zijn om m'n modemkeuze voor een multi-pc modem te veranderen. Er was nog niks verstuurd. Dit alles heb ik ook per fax laten weten. Ik heb op aanraden van Tiscali ook al de benodigde wireless-kaarten van dat multi-pc modem besteld. Toen ik m'n Doe-het-zelf-pakket ontving, zat er tot m'n verbazing een usb-modem in en volgens de consumer desk was dat tzt besteld en kon dat niet veranderd worden, hoewel me dit door meerdere Tiscali-medewerkers verzekerd was dat dit wel kon. Ik wil een beroep doen op de coulance van Tiscali om me toch van het juiste modem te voorzien. Ik heb namelijk ook coulant moeten zijn, omdat de ADSL-aanvraag veel langer duurde dan gepland, vanwege de grote drukte bij Tiscali, en zit nu ook, door hun advies, met twee onbruikbare wireless-kaarten in m'n maag gesplitst. Er zijn nu twee escalaties geweest en ik zou bericht krijgen hierover van Tiscali, maar nog geen bericht. Ik was benieuwd of iemand iets weet over de coulance van Tiscali in dit soort gevallen. Bedankt.
Heb je een schriftelijke bevestiging van het wijzigen naar een multi-pc modem?
Zo ja, usb modem , een kopie van deze bevestiging en een brief met uitleg retour afzender/hoofdkantoor. Lijkt me?
Verder zou je nog even na kunnen vragen of er bij Tiscali ook een melding in het systeem staat, van deze wijziging.
En anders, tja, ik weet zo niet of je dit modem gratis kreeg? Anders zelf maar een modem aanschaffen. (misschien handig om hetzelfde type modem te bestellen, i.v.m. eventuele support van de Tiscali helpdesk)
Zo ja, usb modem , een kopie van deze bevestiging en een brief met uitleg retour afzender/hoofdkantoor. Lijkt me?
Verder zou je nog even na kunnen vragen of er bij Tiscali ook een melding in het systeem staat, van deze wijziging.
En anders, tja, ik weet zo niet of je dit modem gratis kreeg? Anders zelf maar een modem aanschaffen. (misschien handig om hetzelfde type modem te bestellen, i.v.m. eventuele support van de Tiscali helpdesk)
Heb je adsl van kpn? Zoja, dan kan je daar achteraf dat modem ALTIJD omruilen binnen 14 dagen ofzo nadat je het pakket gekregen hebt. Dan moet je gewoon hun opbellen en dat melden, je betaalt de meerprijs voor een multi PC modem (30 euro) of voor een wireless modem (ik denk 100 euro ofzo?) en je kan het gewoon omruilen
.
Het lijkt me verder een zeer eenvoudige kwestie die makkelijk is op te lossen. ALs je adsl van tiscali zelf (BabyXL) hebt, dan zal tiscali dat zelf ook kunnen volgens mij. Het lijkt me niet nodig om zoiets als een klacht te escaleren ofo
.
Het lijkt me verder een zeer eenvoudige kwestie die makkelijk is op te lossen. ALs je adsl van tiscali zelf (BabyXL) hebt, dan zal tiscali dat zelf ook kunnen volgens mij. Het lijkt me niet nodig om zoiets als een klacht te escaleren ofo
[ Voor 28% gewijzigd door JvS op 05-01-2004 10:18 ]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp