Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Tele 2, een apart mobiele telefoon provider ?

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Omdat ik een abbonement samenbellen 500 heb van Telfort is het voor mij relevant te weten welke nummers nu precies van telfort zijn.
Een vriendin van mij heeft een nummer dit begint met 064049, en in haar scherm staat 'Tele-2' en 'Telfort'. Ik dacht dat tele-2 alleen vaste telefoon regelde en geen mobiel, heb ik dit fout? En bij welke provider hoort dat nummer nu dan?

Ik verwijs hier ook even naar een topic die ik heb gevonden;

Herkennen provider aan 06 nummer

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:39
Tele2 regelt ook mobiel, maar over het netwerk van Telfort.
0640x nummers zijn van Tele2.

Overigens kan je tegenwoordig door nummerbehoud lang altijd meer zien aan het nummer welke provider iemand heeft.

• gertjan1985
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08-2023
Super__Nerd schreef op 05 januari 2004 @ 09:24:
Tele2 regelt ook mobiel, maar over het netwerk van Telfort.
0640x nummers zijn van Tele2.

Overigens kan je tegenwoordig door nummerbehoud lang altijd meer zien aan het nummer welke provider iemand heeft.
Dit snap ik inderdaad, maar bij mijn voorbeeld weet ik het zeker dat het daar niet om draait.
Dus wat ik hieruit begrijp is dat ik met het abbonement van telfort (samenbellen), rustig naar dat mobile nummer kan bellen zonder dat me dat geld kost in plaats van belminuten ?

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-11 17:58
Ik zou het niet weten.
Lijkt me dat als haar provider Tele2 is, dat het ook als een apart netwerk wordt gezien. Ookal gaat het over het netwerk van Telfort.

Tele2 geeft de mogelijkheid om ook je mobiel via Tele2 te laten lopen, mits je huistelefoon ook via Tele2 gaat.

let the past be the past.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Tele2 Mobiel gaat inderdaad via het netwerk van Telfort. Het nummer is van Tele2. Door een bepaalde instelling op de SIM van Tele2 verschijnt er Tele2 op het scherm ipv Telfort..