Ik ben bezig met een telefoonlijst te maken en ik wil dit met javascript doen zodat iedereen zijn lijst clientsided kan aanpassen. De gegevens heb ik al uit de public folders van outlook gehaald en via vbscript in een variabele van javascript gehaald....
maar nu heb ik een tijdje geleden een website gezien waar je teksten kon aan en uit zetten door een knop....als je de tekst weglaat sluit de rest gewoon aan....nu wil ik dit ook gaan doen met alle personen en telefoonnummers....eerst groeperen als afdelingen en dan zelf de afdelingsvolgorde kunnen bepalen maar nu ben ik die website kwijt en vraag ik me af hoe ik dit het beste kan doen???
met frames en dan met z-index werken???
ik kan het eigenlijk niet goed vinden....zal wel komen door de vakantie...
maar nu heb ik een tijdje geleden een website gezien waar je teksten kon aan en uit zetten door een knop....als je de tekst weglaat sluit de rest gewoon aan....nu wil ik dit ook gaan doen met alle personen en telefoonnummers....eerst groeperen als afdelingen en dan zelf de afdelingsvolgorde kunnen bepalen maar nu ben ik die website kwijt en vraag ik me af hoe ik dit het beste kan doen???
met frames en dan met z-index werken???
ik kan het eigenlijk niet goed vinden....zal wel komen door de vakantie...
business-intelligence.info/freelance