Windows Media Player 9

Pagina: 1
Acties:

• StiGMaTa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:27
Ik gebruik Zoom Player voor het afspelen van al mijn avi-bestanden omdat ik het een betere player vind dan WMP. WMP gebruik ik voor het afspelen van asf-bestanden omdat deze vaak gebruikt worden bij streaming-video. Maar sinds WMP 9 geinstalleerd is veranderd windows constant mijn instellingen. Hiermee bedoel ik dat windows altijd opnieuw WMP als standaard player zet. Nochtans staat in mijn "Programmatoepassing en -instellingen" (van sp1) de standaard player op gebruik huidige, dus hier zou het niet aan mogen liggen.
Heeft iemand van jullie hetzelfde voor? en weet iemand een oplossing hiervoor. Onder Mapopties->bestandsextenties kan ik Zoomplayer instellen, maar dit veranderd steeds terug naar WMP. Als ik veranderingen aanbracht stond geen player open.

Greetz
flattyke

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:40

Flexx

This side up

Je moet in WMP zelf ff de bestanden die je niet wilt dat WMP ze afspeeld uit zetten door in WMP naar Tools -> Options -> File types. En dan alles wat je neit wilt dat WMP afspeeld even uitvinken.

• StiGMaTa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:27
het werkt, merci!

kvind het toch wel een enorm aggressieve aanpak van microsoft en eigenlijk totaal tegen structuur van bestandstypen. Want op deze manier heeft de map bestandstypen geen enkel nut meer. |:(

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
flattyke schreef op 05 januari 2004 @ 04:49:
kvind het toch wel een enorm aggressieve aanpak van microsoft en
.. ook andere bedrijven. MS is heus niet de enige die dat doet.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023