Ik gebruik Zoom Player voor het afspelen van al mijn avi-bestanden omdat ik het een betere player vind dan WMP. WMP gebruik ik voor het afspelen van asf-bestanden omdat deze vaak gebruikt worden bij streaming-video. Maar sinds WMP 9 geinstalleerd is veranderd windows constant mijn instellingen. Hiermee bedoel ik dat windows altijd opnieuw WMP als standaard player zet. Nochtans staat in mijn "Programmatoepassing en -instellingen" (van sp1) de standaard player op gebruik huidige, dus hier zou het niet aan mogen liggen.
Heeft iemand van jullie hetzelfde voor? en weet iemand een oplossing hiervoor. Onder Mapopties->bestandsextenties kan ik Zoomplayer instellen, maar dit veranderd steeds terug naar WMP. Als ik veranderingen aanbracht stond geen player open.
Greetz
flattyke
Heeft iemand van jullie hetzelfde voor? en weet iemand een oplossing hiervoor. Onder Mapopties->bestandsextenties kan ik Zoomplayer instellen, maar dit veranderd steeds terug naar WMP. Als ik veranderingen aanbracht stond geen player open.
Greetz
flattyke