Toon posts:

[3d]2d logo in rhino 3d maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik zit dus met een probleem, ik heb een 2d logo wat ik eigenlijk in 3d na wil maken,
een simpel logo'tje model je gewoon na, maar het logo wat nodig heb is niet zo simpel.

Dus mijn vraag dan ook meteen weet iemand ook een simpele manier om een logo van 2d(gewoon een webplaatje) naar 3d te krijgen? dus dat ik gewoon alle lijnen van het logo in curves krijg of iets soortgelijks?

Alvast bedankt!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:09
Ehm misschien er een .EPS (of in ieder geval vector georienteerd) bestand van maken en dan importeren? Vervolgens soort van extruden en klaar is Kees....

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.fcroc.nl/images/logos/fc_logo.gif

dit logo ( is wel int klein ) moet ik hebben eigenlijk.
die text eronder hoeft niet, het is alleen dat logo erboven

ik zal nog zorgen voor een groter logo

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 01:37 ]

• Willem
  • Laatst online: 11:09
Mja verwacht niet dat wij het even voor je overtrekken ;)

Dat mag je of zelf doen of gewoon bij 't friesland college een .EPS opvragen. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
ik verwacht helemaal niks van jullie :) ik wou alleen laten zien wat voor logo het is zodat je snapt waar ik het over heb

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:06
dit kan je beter in een vector programma doen, bestand openen, dit logo erin zetten en vergroten en op een nieuwe layer het logo overnieuw maken, dan kun je hem resiezen wat je wil zonder dat je kwaliteitsverlies hebt

Verwijderd

rhino is een vector programma, alleen ook nog eens dieper dan dat,

hmmmm, het overtekenen is nieteens zoveel werk hoor, ziet er moeilijker uit dan dat et is if you ask me,...

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:10

Sharky

Skamn Dippy!

ja die heb je in 3 minuten overgetrokken, dan gewoon extruden en klaar is kees. als je een eps'je hebt kun je die importeren en hoef je alleen maar te extruden.

This too shall pass

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01-2025

6K

is ook zo...

Ik heb ook wel eens zoiets gedaan in 3D max, je kunt dit in 3D max bijvoorbeeld als achtergrondje inlezen en vervolgens met boxmodel of splines overtrekken. Volgens mij moet dat goed te doen zijn.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

Topicstarter
6K schreef op 05 januari 2004 @ 12:37:
Ik heb ook wel eens zoiets gedaan in 3D max, je kunt dit in 3D max bijvoorbeeld als achtergrondje inlezen en vervolgens met boxmodel of splines overtrekken. Volgens mij moet dat goed te doen zijn.
ik heb het hier over rhino, niet 3dmax.

• Dark Blue
  • Laatst online: 16-05 14:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 17:16:
[...]

ik heb het hier over rhino, niet 3dmax.
Ja, maar er zijn ondertussen ook al zeker 2 goede antwoorden voor de juiste manier met Rhino gegeven, bedank je daar nog even vriendelijk voor of vind je het belangrijker iemand met een minder (voor jou) relevant antwoord dan maar af te snauwen?

Ik wou het toch maar even kwijt... :w

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Pagina: 1