Hmm, ik weet dat het speelbaar is op een 233 + 64 + voodoo2... Ik denk dat je sowieso wel een beetje videokaart moet hebben (dus iig een voodoo
..
Hmmz oke
dan maar Doom met zn brakke graphicz, Duke 3d verveelt ook
Nou, ik heb een p233 met 64mb en voodoo1. UT draait best wel aardig, maar je bent toch geweldig de lul als je er op moet spelen in een multiplayer game.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Verwijderd
Ik heb een P200 MMX + 32 MB Ram + Voodoo 2.
Is volgens mij het echte minimum voor UT.
Draait wel, maar nie echt super!
Is volgens mij het echte minimum voor UT.
Draait wel, maar nie echt super!
Unreal (die oude) draaide zwaar kut op mijn P166mmx/32MB/Voodoo 1. (of stel ik andere eisen, kan me namelijk echt niet voorstellen dat UT fijn loopt op 233mhz).
Ik ook niet (misschien met voodoo3)
Op een p166, 32 MB ram (liefst 64) voodoo1 (liefst 2) draaid UT verassend goed!
Erg leuk over een netwerkje met 4 van dat soort pc's hoor!
Erg leuk over een netwerkje met 4 van dat soort pc's hoor!
Verwijderd
Ik draai UT ook best wel goed op p200mmx, 32mb ram en voodoo1.
Duurt lang om op te starten, maar als ie eenmaal gestart is dan draait ie eigenlijk best wel ok.
Duurt lang om op te starten, maar als ie eenmaal gestart is dan draait ie eigenlijk best wel ok.
Weet je wat, probeer het gewoon
... Oh ik gok dat je intro filmpje sowieso alle kanten op schokt maar je weet nooit
Ik heb 'em gespeeld op mijn oude computer.
P166 80mbEDO voodoo2, en dat draait, mits je alles op low zet (duh...)
Maar het kan echt wel beter.
P166 80mbEDO voodoo2, en dat draait, mits je alles op low zet (duh...)
Maar het kan echt wel beter.
om het een beetje soepel te laten lopen is 96 mb toch echt minimum. op school hebben we p2-400 - g200 -64 en 128mb bakken staan, op die 64 bakken hakkelt het als de pest (swaperdeswap) maar op die 128bakken is het best te spelen
hoe zou het zijn met P200MMX 128MB Voodoo1?
Verwijderd
duke3d...doom..? Is er nix anders dan? Zoals Blood2 en Shogo...ook vette kewle spellen en draaien er makkelijk op. Ben geen kwakjes fan, dus dat raad ik af
, maar het kan wel. P-133 met voodoo1 draait het nog redelijk! Of T2:Skynet...das pas tof met die scanner en die voertuigjes (Dus: nee, Tribes2 is niet het eerste MP spel met voertuigen)
__HINT__
Stort jij ff geld
Stort jij ff geld
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
UT loopt nog wel redelijk op een voodoo II, 233 MMX maar je moet eigenlijk wel 64 mb erin hebben zitten hoor.
Dat los je op door de pc's van onze school te nemen, PIII 650 met 64MBOp maandag 11 december 2000 16:24 schreef weareborg het volgende:
om het een beetje soepel te laten lopen is 96 mb toch echt minimum. op school hebben we p2-400 - g200 -64 en 128mb bakken staan, op die 64 bakken hakkelt het als de pest (swaperdeswap) maar op die 128bakken is het best te spelen
Verwijderd
Je moet ene leuek videokaart hebben, dan gaat het.
/me heeft 2 mb videoRAM .. en geen 3D .. met een P166MMX. Het zuigt.
/me heeft 2 mb videoRAM .. en geen 3D .. met een P166MMX. Het zuigt.
Verwijderd
Met UT noem je nou net één van de meest CPU intensieve games op die er zijn.
Pentium 1's zijn hier toch net iets te slap voor.
Succes in Quake I/II dus
.
Pentium 1's zijn hier toch net iets te slap voor.
Succes in Quake I/II dus
Keez
ik krijg Q2 nu al binnnen, d8 dat ik Q1 nog had (blijkbaar niet).
Het draait iig nog speelbaar op een PPro200MMX met 128MB en (ik dacht) een Voodoo SLI met 12MB. Alle detail op laag en je haalt nog een 20-25fps op 640x480 of 25-30fps op 512x384. Helemaal niet slecht vond ik 
Natuurlijk draait het wel ietsjes beter op een PIII-800EB met 320MB en een GeForce2
(Ik ben er nog altijd erg blij mee
)
Natuurlijk draait het wel ietsjes beter op een PIII-800EB met 320MB en een GeForce2
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Ja, als je alleen speelt dan gaat het wel. Maar in een multiplayer game dan maak je gewoon geen schijn van kans tegen de mensen die wel een knappe pc hebben.
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Pagina: 1