Goededag,
Ik heb hier en daar wat rond gekeken, maar ben nog niet verder gekomen.
Er zijn wat problemen met een Windows 2000 Server.
Het zit zo, Ik heb twee servers :Server4 met SP4 en Server1 met SP3.
Server1 is naar mijn weten helemaal inorde. het logboek is schoon de DNS werkt.
Server4 heeft de meldingen 8021 en 8032 in het logboek staan.
Beide Servers hebben 3 netwerkkaarten (intel-team) dat werkt goed, maar de errors in het logboek is minder. nu heb ik vorige week een Adsl-storing gehad waardoor de server beide op een verschillende Gateway stonden. normaal gebruiken ze beide Gateway1, maar nu met de uitval waren we de server4 vergeten. waardoor server4 op gateway1 stond en server1 op gateway2.
ik hoop dat jullie het nog begrijpen.. in het kort 2 servers, 2 gateways en de problemen deden zich niet meer voor. de storing is hersteld en nu staan ze beide op gateway1 en ik heb weer error 8021 en 8032.
Kan iemand helpen, oh en eventid.net...NEE. Ik kan netbios niet uitzetten
Alvast bedankt
N. Strokov
Ik heb hier en daar wat rond gekeken, maar ben nog niet verder gekomen.
Er zijn wat problemen met een Windows 2000 Server.
Het zit zo, Ik heb twee servers :Server4 met SP4 en Server1 met SP3.
Server1 is naar mijn weten helemaal inorde. het logboek is schoon de DNS werkt.
Server4 heeft de meldingen 8021 en 8032 in het logboek staan.
Beide Servers hebben 3 netwerkkaarten (intel-team) dat werkt goed, maar de errors in het logboek is minder. nu heb ik vorige week een Adsl-storing gehad waardoor de server beide op een verschillende Gateway stonden. normaal gebruiken ze beide Gateway1, maar nu met de uitval waren we de server4 vergeten. waardoor server4 op gateway1 stond en server1 op gateway2.
ik hoop dat jullie het nog begrijpen.. in het kort 2 servers, 2 gateways en de problemen deden zich niet meer voor. de storing is hersteld en nu staan ze beide op gateway1 en ik heb weer error 8021 en 8032.
Kan iemand helpen, oh en eventid.net...NEE. Ik kan netbios niet uitzetten
Alvast bedankt
N. Strokov