Kan iemand mij helpen aan de code v.e. afst.bed. van dvd Medion MD 4560 voor een afst.bed van m'n Pioneer VSX-D711 receiver. Heb al gemaild met Medion (geen reactie
) en heb al verschillende codes geprobeerd. Al m'n andere apparatuur van andere merken werkt wel. De ab. is niet zelflerend. PLEASE HELP
Verwijderd
Het is een feature van de Pioneer AB die je wilt gebruiken, dus je moet niet Medion maar Pioneer vragen welke code zou kunnen werken....
Op mijn OneforAll URC-7560 is 0831 de juiste DVD code (0774 werkt ook, deze is namelijk voor de meeste functies gelijk aan de 0831) maar dat is een code welke wel per modem nageladen moet worden (Mijn OneforAll AB heeft een modem
), dus ik ben bang dat deze code evenmin in het standaard geheugen van de Pioneer zal zitten, maar proberen kan geen kwaad...
Op mijn OneforAll URC-7560 is 0831 de juiste DVD code (0774 werkt ook, deze is namelijk voor de meeste functies gelijk aan de 0831) maar dat is een code welke wel per modem nageladen moet worden (Mijn OneforAll AB heeft een modem