Defect Hansol 920D 3keer vervangen en nog steeds problemen

Pagina: 1
Acties:

• Cyber007
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-04-2023
Ik heb een defecte Hansol 920D hij is al 2 keer terug geweest voor reparatie (vervangen) maar telkens heb ik rose beeld, hij moet weer worden opgestuurd omdat hij weer rose beeld geeft.

Nou mijn vraag is wat kan je hier het beste tegen doen, de monitor is al 2 en halve jaar oud,

wat ik zelf heb gedaan is
1ste keer
naar de winkel geweest om hem om te ruilen hun zeiden we sturen hem op naar Simex (is een bedrijf in Belgie) dat hebben ze keurig afgehandelt voor me.

2de keer weer monitor defect
ik bellen met Simex nou daar heb ik een formulier ingevuld binnen 2 weken had ik weer een andere.

3de keer monitor vervangen en weer verliest de monitor zijn kanalen.

Ben zelf een ten einde raad

Wat kan ik hier tegen doen. De monitor zit nog in de fabrieks gerantie

Nog wat andere info
GF4 ti4200
oude monitor,Monitor IBM type weet ik niet maar het is een 14" uit 1997
die IBM heeft nooit problemen gegeven met die GF.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Probeer eens een andere grafische kaart icm met die Hansol. En is het niet zo dat je na drie keer omruilen je geld terug mag vragen?

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• Cyber007
Ik heb het met 3 grafische kaarten geprobeert allemaal gaven ze het zelfde probleem

• Swop1200
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:13
Gewoon geld terug vragen. Je blijft toch zeker niet bezig met omruilen & repareren?

Een fabrikant mag dan wel van je vragen dat ie de kans krijgt het defect te verhelpen, maar na 3 keer zou bij mij de maat al wel vol zijn.

Gelukkig gebeurt je dit binnen de garantieperiode en waarschijnlijk ook nog binnen de garantieperiode na de laatste reparatie, of niet?

• Cyber007
Nee als de monitor vervangen (reparatie) wordt de garantie niet velengt ze kijken naar de aankoop datum.

Ik ga ook me geld terug vragen ben het behoorlijk zat dat gekloot

[ Voor 26% gewijzigd door Cyber007 op 04-01-2004 23:48 ]

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Beetje weird ook wel dat 3 verschillende omruil monitoren het zelfde probleem krijgen.
Lijkt mij dat het probleem dan ergens anders zit.

• Cyber007
Magnetische velden van telefoons of luidsprekers ?

Ik heb wel een serround setje erbij staan maar die andere monitor heeft er geen last van gehad.

De Logitech Z640
Pagina: 1