Toon posts:

Genaaid ? Amd XP!?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kocht een jaar geleden een amd 2000 xp op dat moment de snelste die er te krijgen was bij computerland.
Ik kocht daarbij een msi k7t 266 pro2
Tegenmij werd gezegd dat dit moederbord zeker tot een 3 ghz kon.
Nou wou ik een snellere amd halen zie ik dat tot 266mhz ik kan gaan tot 2400xp.
Een maat van mij wist hem dan stabiel te overclocken op 2600xp vergelijkbaar.
Nou doet hij (werkt bij computerland) de 2400 erin en wat blijkt!
Hij ziet hem niet want er was iets met de voet v/d amd, dit moederbord kan allen de palino ofzoiets hebben en die gaat tot 2100xp.
Is die klote amd naar die Thoroughbred core gegaan konden ze niet voor die 2100 naar 2400 gewoon hetzelfde core gebruiken.
Ik heb dat ding gekocht met het idee om te kunnen upgraden zonder moederbord weer erbij te kopen voor een tijdje.
Is er geen mogelijkheid om toch op die msi hoger te gaan.

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Als je getest hebt en het werkt niet, waarom zouden wij dan wel en oplossing hebben? Het is jammer maar toch zul je een nieuw moederbord moeten kopen.

Maar is een AMD XP 2000+ niet snel zat voor nu ? er zijn nog geen progs die het echt nodig hebben. Wat je wel kan proberen is die 2000+ iets over te klokken als het lukt en wachten totdat je voor een prikkie een 3200+ kan kopen.

[ Voor 44% gewijzigd door geforce5_guy op 04-01-2004 23:14 ]

• MasterL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08 08:47

MasterL

Moderator Internet & Netwerken
Tja shit happends.
Als hij alleen palomino ondersteunt zou je of een palomino moeten kopen.
Of gelijk een nieuw moederbord en processor.

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 16:08
Nee gaat niet werken, kijk hier maar

http://www.msi.com.tw/pro...support_detail.php?UID=28

tenzij dat je een Pro 2-A hebt ipv pro 2

[ Voor 91% gewijzigd door Kevinp op 04-01-2004 23:15 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:29
Tja, dat noemt men technologische ontwikkeling. Niets aan te doen helaas. Je mobo kan theoretisch misschien wel 3GHz draaien, maar er is simpelweg geen processor die dat op jouw mobo kan.

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik dacht dat er ook adapters waren die je op die sock zet zodat je een andere amd processor er dan op kon zetten :? :? 8)7 :(
geforce5_guy schreef op 04 januari 2004 @ 23:12:
Als je getest hebt en het werkt niet, waarom zouden wij dan wel en oplossing hebben? Het is jammer maar toch zul je een nieuw moederbord moeten kopen.

Maar is een AMD XP 2000+ niet snel zat voor nu ? er zijn nog geen progs die het echt nodig hebben. Wat je wel kan proberen is die 2000+ iets over te klokken als het lukt en wachten totdat je voor een prikkie een 3200+ kan kopen.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:06
Lijkt me duidelijk, als het niet werkt werkt het niet. Je moet ook niet verwachten dat zo'n mobo het eeuwige leven heeft qua upgradeability. Oh ja, bedenk volgende keer ook een fatsoenlijke topictitle want deze raakt kant noch wal.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.