Toon posts:

Pioneer DVR-106 niet herkend door software?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
edit:
subtile: DVD-R niet te kopieren????

Heeren / Dames,

ik zit met volgende probleem.
Ik heb sinds een paar weken een Pioneer DVD-Writer en een DVD-Rom. Op zich werken deze apparaten in mijn systeem. Ik kan films bekijken en met Nero (v 6.3.0.0) kan ik een img of iso branden op een recordable (reeds op 1x en 2x getest, nog niet op 4x). Ik kan vervolgens deze film bekijken met powerDVD of WinDVD e.d. , maar ook op een JVC / Akai / Medion / SEG huiskamer-dvd-speler.
:( Echter kan ik niet in mijn systeem een door mezelf gemaakte DVD kopieren. Nero zegt keihard 'Cannot copy this disc to DVD' en CDRWin 3.9e en Prassi Primo DVD 2.0 zeggen zelfs dat ik geen recorder geinstalleerd heb.
CDRWin ondersteund deze recorder volgens www.goldenhawk.com WEL.

Ik heb de brandsnelheid gevarieerd, andere schijf genomen voor tempfiles etc, maar niets werkt. Ik denk dat het iets lullig is, maar kom er niet uit.

Operating system: Win XP SP1 (60 GB maxtor NTFS partities)
ASPI : 4.71
Software: Nero 6.3.0.0, CDRwin 3.9e, Prassi PrimoDVD 2.0
DVR-106D Firmware: 1.07 (weet ik zeker)
DVD-121 Firmware: 1.04 (meen ik)
Recordables: Princo 4x (volledig wit, geen b-keuze ofzo.....gewoon van opus.nl)
System: IDE 0: HDD1=master, HDD2=slave, IDE 1: DVR-106 = master, DVD-ROM=slave

Ik heb gezocht binnen GOT maar kan geen topic vinden waar het antwoord op dit probleem in staat.
Heb ik een topic over het hoofd gezien tijdens het zoeken....graag een linkje :)

anders: WIE o WIE heeft tips of wellicht een kant en klare oplossing voor mijn iritante probleem.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 23:19 . Reden: toevoegen info ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Nero zegt keihard 'Cannot copy this disc to DVD'
Je hebt niet toevallig bij het maken van je eigen schijf aangevinkt dat de zelfgemaakte schijf ook auteursrechtelijk beschermd is? :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
nee dat is het helaas niet.......en dat geeft ook geen verklaring op het vdrwin / prassi probleem :(

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 10:02
brand je toevallig van DVD-R naar DVD-R ?

Ik heb deze problemen ook, maar alleen als ik van DVD-R naar DVD-R wil kopieren. maakt niet uit of ik snel-kopier of niet. zodra ik op de knop branden klik, geeft Nero meteen die melding.

van DVD+R naar DVD+ of - R maakt et niet uit met Nero. gaat als een speer

als ik van - naar - kopier gebruik ik alcohol 120%, die doet et wel prima

heb helaas nog geen oplossing voor dit probleem, lijkt me niet dat et aan de software ligt, want ik had net een schone install van Windows gedaan

wat me trouwens wel opvalt is dat ik een pioneer speler en een pioneer brander heb en jij ook

[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 06-01-2004 01:18 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03 21:26

JoeBlack2k

I Love Hilary

maak eerst es een iso ofzo :)

Hilary Duff 4-Life

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Voor Prassi moet je een nieuwe engine downloaden als je dat nog niet gedaan hebt en cdrwin heb ik nog nooit werkend gezien met mijn dvd branders.

https://discord.com/invite/tweakers

• cypher21
sorry dat ik dit topic een schop geef, maar aangezien ik met dit zelfde probleem zit, heb je het al opgelost of weet iemand misschien alsnog een oplossing.

bij mij bestaat het probleem alleen met Nero als ik kopier van - naar - Alcohol 120% doet et wel goed. heb al andere dvdtjes geprobeerd (memorex - naar - ) maar dit gaf dezelfde error van Nero

• cypher21
Bij deze NOG een keer een schop, ik heb inmiddels nero nog eens opnieuw geinstalleerd, maar kan nog steeds geen dvd- naar dvd- branden met nero

met alcohol gaat dit prima, maar duurt een kopie ongeveer 17 minuten (volledige dvd) en met nero (van + naar - dan) duurt et 13 a 14 minuten

iemand nog suggesties?

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 07:33

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

nog een schopje ... al een oplossing gevonden?

heb hier een:

pioneer dvd-106 (speler)
liteon DVDRW ldw-811s

en Nero geeft hier dezelfde foutmelding.

Ps. ik weet dat het een "oud" topic is en ik heb gesearched maar niks gevonden afgezien van dit topic. En aangezien ik nero het lieftst gebruik zoek ik dus ook naar een oplossing voor dit probleem.

Pss. Blijkbaar ligt het toch aan de pioneer dvd speler want met de liteon kan ik wel gewoon een image maken en met die pioneer niet :S

[ Voor 57% gewijzigd door Master_Egg op 03-03-2004 12:51 ]

Pagina: 1