Computers are like airconditioners: they work perfect until you open windows...
Hij is nog niet te koop. Kreeg deze week een emailtje van één van onze leveranciers dat 'ie begin volgend jaar leverbaar wordt. Een prijs had 'ie nog niet......
Daar heb ik die set niet voor nodig, hij is zo al draadloosOp maandag 11 december 2000 19:32 schreef VDM het volgende:
Kan je dan ook net als bij die ericsson met zo'n draadloos geval aan je oor gaan wandelen???
Al iets meer bekend over de leverbaarheid van deze kit?Op zondag 10 december 2000 23:12 schreef Gash het volgende:
Hij is nog niet te koop. Kreeg deze week een emailtje van één van onze leveranciers dat 'ie begin volgend jaar leverbaar wordt. Een prij
s had 'ie nog niet......
ik ben ook wel benieuwd
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Er stond laatst bij Ibazar een ericsson T36 (geloof ik) te koop, was een expirimentele telefoon (lees nooit verkocht) en die had die blauwe tand ook al erin zitten.
Was wel vrij duur geloof ik
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Nog even een aanvulling hierop: Er is voor de 6210 ook een Bluetooth-uitbreidingskit met een vervangende batterij die wordt gemaakt door TDK. Wordt gebundeld met een Bluetooth-adapter voor 'de andere kant' (zoals een Palm, of een PCMCIA-interface).
En er is nu ook de 6310 die het al ingebouwd heeft.
En er is nu ook de 6310 die het al ingebouwd heeft.
Ja, de Ericsson T39, T68 en R520 hebben ook al Bluetooth, en het werkt geweldig!Op zondag 21 januari 2001 17:53 schreef Flagg het volgende:
Er stond laatst bij Ibazar een ericsson T36 (geloof ik) te koop, was een expirimentele telefoon (lees nooit verkocht) en die had die blauwe tand ook al erin zitten.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
ZO, dit topic loopt wel eeeeeeeeeeeeeeeeerg lang.
Ik denk dat als je de bluetooth module voor de 6210 gaat kopen, je gelijk een 6310 kan gaan halen voor hetzelfde geld.
Ik denk dat als je de bluetooth module voor de 6210 gaat kopen, je gelijk een 6310 kan gaan halen voor hetzelfde geld.
Nu je het zegtOp zaterdag 02 februari 2002 00:29 schreef awesdorp het volgende:
ZO, dit topic loopt wel eeeeeeeeeeeeeeeeerg lang.
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1