[GF3Ti200] Tv-out dood na overclock??

Pagina: 1
Acties:

• Unicron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 21:32
Hoi,

Gister heb ik een mooie score neergezet met mijn GF3ti200 voor de 3dmark challenge. Nu wilde ik gisteravond mijn tv-out gebruiken maar deze deed dus niks meer :'(. Wanneer ik in TVtool naar mijn tv wilde schakelen bleef mijn tv gewoon uit en mijn monitor gaat dan zoals gewoonlijk ook uit zodat ik dus kon rebooten. Tijdens het overclocken is de kaart altijd goed gekoeld geweest door een 80mm fan en ik heb ook geen artifacts ofzo gehad.

Ik heb al de detonators opnieuw geinstalleerd, kabels gechecked, instellingen gecontroleerd en de pc een nachtje uit laten staan en ik kan de oplossing niet vinden.

Is het dus echt mogelijk dat je met overclocken van je videokaart je TV-chip op de videokaart kapot maakt?

Iemand nog suggesties om de TV-out weer tot leven te wekken?

Verwijderd

probeer ipv tvtool een via de drivers zelf om te schakelen

mischien is tv tool corrupt geraakt

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:01
Hehe ...

Ik heb ook zo'n Ti200, met TV out, maar als ik de detonators installeer, word die TV-stuff gedisabled.. probeer eens je originele drivers :)

• Unicron
Net geprobeerd om drivers van leadtek te installeren, maar niks dan errors na reboot, terwijl de oude detonaters goed waren verwijderd. Ik ga nog maar een andere versie van leadtek proberen.

P.S. aan het einde van de installatie van leadtek drivers moet je tegenwoordig verplicht naar een slide show van hun producten kijken voordat je kan rebooten :r

Edit: Na flink wat gedoe met allerlei drivers doet de tv-out het ineens weer. Godzijdank :).

[ Voor 12% gewijzigd door Unicron op 05-01-2004 08:55 ]

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
ik heb precies dezelfde kaart en ik heb hem ook overclokt gehad, hopen dat er niks mee is :X (zonder extra koeling)

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

• Unicron
Het was bij mij hoogstwaarschijnlijk gewoon een driver probleem, dus echt bang hoef je niet te worden hoor.

Mijn extra koeling is een gevolg van een brakke fan op mijn geforce. Ik heb er nu een 80mm fan voor hangen op 7v. Lekker stil en koelt nog iets beter als de standaard fan. Voor plaatjes moet je even op mijn specs pagina kijken.
Pagina: 1