Beste Tweakers,
Ik heb deze vakantie Linux Mandrake 9.2 Download Version geinstalleerd. Ging wel lekker alleen soms crash hij gewoon zonder reden. De muis hangt, geen HD activiteit, alles frozen en internet heeft ook geen activiteit. (Dit kan wel van alles zijn maar ik heb echter geen ene flauw idee hoe het gebeurt.) Het gebeurt random. Dus niet wanneer ik een applicatie start of zo.
Wat ik heb geprobeerd:
- FAQ Gelezen, Forums gebrowsed... Nadda
- Memtest86 volledig laten runnen, 0 errors
- Door google gesearched, kon ook niet echt veel vinden
Wat ik niet heb geprobeerd:
- Aan hardware getweaked
- En andere dingen...
Tweede probleem:
Soms krijg ik een "Spurious 8259A Interrupt: IRQ7 error". Ik zie op google wel veel topics van verschillende forums maar werd er niet veel wijzer van.
Sommige zeggen dat het iets met mijn printer poort te maken heeft.
Normaal is dit niet zo'n probleem maar meestal als deze error tervoorschijn komt boot hij niet verder. Nou ja, soms wel en soms niet
.
Ik heb ook door GoT gebrowsed maar leek wel op een unsolved problem.
Systeem specs:
http://www.tweakers.net/gallery/sys/5319
Dringend help gevraagt!
-Ethoxyethanol
Ik heb deze vakantie Linux Mandrake 9.2 Download Version geinstalleerd. Ging wel lekker alleen soms crash hij gewoon zonder reden. De muis hangt, geen HD activiteit, alles frozen en internet heeft ook geen activiteit. (Dit kan wel van alles zijn maar ik heb echter geen ene flauw idee hoe het gebeurt.) Het gebeurt random. Dus niet wanneer ik een applicatie start of zo.
Wat ik heb geprobeerd:
- FAQ Gelezen, Forums gebrowsed... Nadda
- Memtest86 volledig laten runnen, 0 errors
- Door google gesearched, kon ook niet echt veel vinden
Wat ik niet heb geprobeerd:
- Aan hardware getweaked
- En andere dingen...
Tweede probleem:
Soms krijg ik een "Spurious 8259A Interrupt: IRQ7 error". Ik zie op google wel veel topics van verschillende forums maar werd er niet veel wijzer van.
Sommige zeggen dat het iets met mijn printer poort te maken heeft.
Normaal is dit niet zo'n probleem maar meestal als deze error tervoorschijn komt boot hij niet verder. Nou ja, soms wel en soms niet
Ik heb ook door GoT gebrowsed maar leek wel op een unsolved problem.
Systeem specs:
http://www.tweakers.net/gallery/sys/5319
Dringend help gevraagt!
-Ethoxyethanol