dvd speler voor in de auto reageert niet

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89570

Topicstarter
ik heb een dvd-speler voor in de auto. toen ik een dvd'tje wilde gaan kijken deed hij het niet meer. ik kan hem nog wel aan zetten, maar als hij aan staat doet hij niks meer. ik kan hem zelfs niet uit zetten. ik heb in de gebruiksaanwijzing gekeken, daar stond dat ik heb 10 min uit moest laten staan, en dan zou hij het weer doen. maar dat deed hij niet. ik heb ook al buiten de auto geprobeerd met een accu, maar dat deed hij ook niet. ik weet niet wat voor een dvd speler het is, maar ik heb wel een plaatja gevonden op internet: http://www1.nl.conrad.com...BF52BE10000000A010251.JPG
heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66797

kan het laatje open ?
branden er lampjes ?
regio code verkeerd ?
gewone audio CD werkt ook niet ?

heb je al een andere power source geprobeerd ??? een andere accu, adapter of netsnoer... probeer ook eens een andere DVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nee, het laadje kan niet open, maar alle lampjes branden wel.
ik heb het al met 2 accu's geprobeert, en het is een regiovrije dvd speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32938

mhmm dats een ZBAG zo heet die dus. Heb het probleem wel vaker gehoord. Even terug brengen naar de winkel waar die vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ok ik zal hem wel even terug brengen naar die winkel.
thnx voor het advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32938

trouwens was even het merk vergeten te vermelden... is zo uit me hoofd van het merk ZANON maar is ook verkrijgbaar onder andere namen.... maar het probleem wat jij hebt is gewoon garantie werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-06 15:20

CAP-Team

XBL: CAPTeam

offtopic:
Ga je film kijken tijdens het rijden?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Pagina: 1