Toon posts:

[Planet]Hoge ping/time-outs op UK servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Met UT heb ik op UK servers (vooral Multiplay) timeouts en hoge ping spikes, hebben meer mensen hier last van? En zo ja, al een mailtje naar planet gestuurd en daar antwoord op gekregen? Heb zelf al mailtje gestuurd maar vraag me af of ik daar antwoord op krijg..

Hoop dat het niet zoals vorig jaar januari weer zo is, toen we 2/3 maanden niet online konden fps-en. Ik geloof dat toen de servers overbelast waren oid, zou wel erg amateuristisch zijn als dit weer het geval zou zijn :/

Verwijderd

Mja ik heb er ook last van, van die pickups server. Ik had er vroeger altijd 20% pl naartoe ofzo, na een tijdje was ie goed, en nu is het weer es bagger. Maar het komt door een of andere hop in de UK dus lijkt me sterk dat het aan planet zelf ligt dit keer :P. Overigens hadden volgen volgens [Pu]Beejay meerdere nl gasten er last van, dus moeten ze het in de uk maar ergens fixen :P.

offtopic:
Cuffstain hiero ;), ik wist niet dat jij op got zat joh :P.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik merk het ook met UT (heb ook Planet), soms schiet de ping ineens uit naar 150 (of hoger), waarna na zo'n 15 seconden weer een ping van 45 heb. Ik heb er niet echt op gelet, maar volgens mij is dit al een kleine week zo :| .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

Ik speel nooit UT maar ik heb het wel vaak als ik counterstrike speel, en door die hoge pieken wordt ik soms ook nog eens gekicked omdat ik tevaak de max ping overschrijd :( . Dacht in eerste instantie dat het aan adsl in het algemeen lag, maar als ik dit zo lees dus niet.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:29

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik merk zelf afgelopen paar dagen ook wat minder optimale pingresultaten. En gezien ik in dit geval geen speler, maar een host ben, is het overzicht wat ruimer :) Vervelend genoeg doet het zich op meerdere locaties voor, er is niet 1 ISP aan te wijzen die beduidend beter of slechter is dan de rest, maar het zuigt wel...
Gisterenavond alles prima, gisterenmiddag pingspikes van 300 niet abnormaal... Erg vaag allemaal...

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Alles ziet er normaal uit vandaag, hoewel ik soms ook last heb van spikes, en dat is tijdens gamen niet zo prettig.

--- www.planet.nl ping statistics ---
100 packets transmitted, 100 received, 0% packet loss, time 100324ms
rtt min/avg/max/mdev = 11.571/16.776/53.919/7.300 ms
Pagina: 1