koeien

Pagina: 1
Acties:

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-05 21:40

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Euhm......... nu ff iets wat slaat op het einde van m'n signature.... there are no stupid questions.........

Mgoed.. hier weer een voorbeeld.
Ik ben echt een frequente bezoeker van dit forum. Maar wat ik nou nog steeds niet weet |:( is WAT WORDT NOU BEDOELD MET AL DIE KOEIEN en waar komt die term vandaan/waar is die term vanaf geleid/waarvan is dat de vrije betekenis....?

Vriendelijke groeten.... een enorm domme }:O (tenminste... zo voel ik me nu ;) )

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 11:54

schizofreen

ik & jij

voel je niet dom,
ik heb ook heel lang niet begrepen wat remee bedoelt wordt, sommige mensen begrijpen niet dat hier iedere maand weer nieuwe mensen bij komen die sommige dingen gewoonweg niet kunnen weten

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-05 11:54

schizofreen

ik & jij

hint:
Afbeeldingslocatie: http://reis.nl.fortunecity.com/trein/35/koe.jpg

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Thanx......

Ik heb al wel gehoord van dat kraken van zo'n code... kwist alleen niet die koeien in dit verband te krijgen... maar goed... tis me nu duidelijk...

Thanx again... weer een koe wat wijzer gemaakt... kdenk dat ik m'n server ook maar laat meegrazen om ons kleine landje wat trefzekerder te maken met het kraken van de code

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:37
Dat zou heel mooi zijn :)

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

MUOOOOOOOOH

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
zie mn sig....

Advanced sheep-counting strategies

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Stukje uit de beschrijving:

Voor modem gebruikers is het belangrijk dat zij de automagische modem detectie aanzetten via 2) Buffer and Buffer Update Options > 6) Keyserver <-> client connectivity options > 7) Dialup-link detection. Hiermee update de client volautomatisch z'n input en output buffers als deze een internet verbinding detecteert

Nou ben ik een kabelMODEM gebruiiker..... ik denk haast niet dat dit voor mij van toepassing is, maar ik wil wel graag weten: Moet ik nou 0, 1 of -1 inrammen bij deze optie?????

Please reply zodat mijn }:o zeker staat mee te grazen.....
(ik begin het te leren *D)

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
Op zondag 10 december 2000 22:49 schreef wfvn het volgende:
Stukje uit de beschrijving:

Voor modem gebruikers is het belangrijk dat zij de automagische modem detectie aanzetten via 2) Buffer and Buffer Update Options > 6) Keyserver <-> client connectivity options > 7) Dialup-link detection. Hiermee update de client volautomatisch z'n input en output buffers als deze een internet verbinding detecteert

Nou ben ik een kabelMODEM gebruiiker..... ik denk haast niet dat dit voor mij van toepassing is, maar ik wil wel graag weten: Moet ik nou 0, 1 of -1 inrammen bij deze optie?????

Please reply zodat mijn }:O zeker staat mee te grazen.....
(ik begin het te leren *D)
Kgloof dat ik net een beetje zat te kneuzen.... icoontjes die case-sensitive zijn... nieuw voor mij :)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Gewoon op 0 laten staan. Je hebt altijd een verbinding, dus je koetje kan fetchen en flushen wanneer ie maar wil.

[removed]

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Topicstarter
thanx
Pagina: 1