Beeldscherm geeft zwart beeld bij games

Pagina: 1
Acties:

• uppie8374
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-01 19:54
Mijn broertje heeft sinds kort het probleem dat bij games zijn beeldscherm zwart wordt. De tijd dat ie zwart blijft is random. De power blijft echter wel aan, maar het menu met monitorinstellingen krijg ik ook niet te zien in de periodes dat het scherm zwart is.

Het gaat hier om een LG Flatron 795FT Plus monitor die op een Geforce 4 MX 440 hangt. De drivers zijn (opnieuw) geinstalleerd en werken volgens windows 2000 pro goed. Ook die nieuwste directX is geinstalleerd. De refreshrate heb ik ook al van 75 naar 85 Hz gezet, maar het probleem houd aan.

edit:

In Windows zelf echter is er geen probleem, het gebeurt tot nu toe alleen in games.

[ Voor 10% gewijzigd door uppie8374 op 04-01-2004 19:30 ]

Rebuilding knowledge database

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:16

Boy

www.byoscoop.nl

uppie83 schreef op 04 januari 2004 @ 19:23:
Mijn broertje heeft sinds kort het probleem dat bij games zijn beeldscherm zwart wordt. De tijd dat ie zwart blijft is random. De power blijft echter wel aan, maar het menu met monitorinstellingen krijg ik ook niet te zien in de periodes dat het scherm zwart is.

Het gaat hier om een LG Flatron 795FT Plus monitor die op een Geforce 4 MX 440 hangt. De drivers zijn (opnieuw) geinstalleerd en werken volgens windows 2000 pro goed. Ook die nieuwste directX is geinstalleerd. De refreshrate heb ik ook al van 75 naar 85 Hz gezet, maar het probleem houd aan.
Omdat de On Screen Display van de monitor ook niet zichtbaar wordt, zou voor mij de bevestiging zijn dat het echt aan de monitor ligt. Ik zou LG es opbellen (als die een helpdesk hebben of zo) als je nog binnen garantie zit.

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl