Toon posts:

Geluid bij video capture hercules 9800se aiw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb een hercules 9800se aiw plank en alles werkt perfect bij deze plank ik heb alleen een groot probleem. Als ik video wil captueren dan krijg ik hier maar geen geluid bij. Ik heb geprobeerd om de line out van de plank op het mobo aan te sluiten (aux) maar dit werkt ook niet. Verder heb ik alles afgezogd om de installationguide te pakken te krijgen omdat ik deze niet heb maar die kan ik ook nergens vinden. Verder heb ik geen aparte line in aan de buitenkant van de kast omdat ik 5.1 sound on board heb van mijn mobo (p4p800 deluxe)

Iemand een idee wat te doen

GRTZ Poelman

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Verder heb ik geen aparte line in aan de buitenkant van de kast omdat ik 5.1 sound on board heb van mijn mobo (p4p800 deluxe)
De meeste borden hebben nog een paar line in stekkers op het moederbord zitten voor bv de cd-speler. Deze kan je ook gebruiken.

Verder heb je ook vaak een extra bracket voor je moderbord zodat je zowel de 5.1 als de line-in kunt gebruiken. :)

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
_bas_ schreef op 05 januari 2004 @ 10:29:
[...]

De meeste borden hebben nog een paar line in stekkers op het moederbord zitten voor bv de cd-speler. Deze kan je ook gebruiken.

Verder heb je ook vaak een extra bracket voor je moderbord zodat je zowel de 5.1 als de line-in kunt gebruiken. :)
heb geen extre line in op mobo (buitenkant alleen de drie connectors voor 5.1) alleen intern in de kast zit dan een aux ingang een cd ingang en een modem ingang.

Kun je dit verder uitleggen??? ==> Verder heb je ook vaak een extra bracket voor je moderbord zodat je zowel de 5.1 als de line-in kunt gebruiken.