Toon posts:

svcd-films gebrand op dvd-r worden niet volledig afgespeeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik ben bezig met het omzetten van .avi-films naar .mpg. Voorheen brandde ik deze films op cd-r maar ik heb sinds kort een dvd-brander. Nu wil ik deze films dus gaan branden op dvd-r. Maar mijn probleem is nu: de films worden goed afgespeeld op mijn pc maar niet volledig op mijn gewone dvd-speler. Ze staan dus wel volledig op de dvd-r maar worden allemaal niet volledig afgespeeld op mijn gewone dvd-speler. Kunnen die films gewoon niet worden gebrand op dvd-r of is het een probleem van mijn dvd-speler?

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Gebruik je DVD-R of DVD+R?

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

hoe brand je die 'svcd-dvd'? als een gewone data-dvd met een paar mpgjes erop of als een svcd met een paar chapters ofzo?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

need... more.... input....

oftewel, geef eens wat meer info :) Speelde je DVD-speler de SVCD op CD-r wél goed af? Welk merk DVD-speler heb je, wel merk DVD-brander, welk merk DVD-R of +R gebruik je?

Heb je al gekeken met welke media je DVD-speler compatible is ( www.dvdrhelp.com )? We kunnen nu wel gaan raden, maar echt ver kun je daar ook niet mee komen.

het enige wat ik nu kan bedenken is dat je DVD-speler misschien een beetje kieskeurig is qua media, het kan dus zijn dat je eens een ander merk moet proberen. (bij mijn Pioneer NS-DV77 kon ik nooit echt heel lekker SVCD via CD-r afspelen, terwijl het wel in de specs komt. Brand ik diezelfde MPG bestanden nu op DVD (via de header-truc), dan heb ik er geen enkele moeite mee...)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens