Toon posts:

[Hosting] Goedkope webhosting, welke is voor mij geschikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 95 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie door het bomen het bos niet meer.
Ik ben op zoek naar hosting voor mijn dj site.
Deze moet goedkoop zijn, maar ik wil absoluut niet de boot in gaan door te kiezen voor prutsers, malafide ondernemers of slechte service en langzame verbindingen.

Een beetje een utopie, ik weet het. Maar ik ga het toch proberen.
Wie weet er goedkope webhosting met de volgende specificaties:

- mysql (min. 1)
- php4
- ftp etc.
- apache
- linux
- 500 mb schijfruimte
- 20 gb dataverkeer p.m.

Zelf heb ik de volgende hosters gevonden (in volgorde van voorkeur), heeft iemand hier ervaringen mee?

1. UwHost http://www.uwhost.net/prijzen.php
2. Zenid http://www.zenid.net/hosting.html
3. Clearhosting http://www.clearhosting.nl/pakket.php?page=5

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 18:08:
Deze moet goedkoop zijn, maar ik wil absoluut niet de boot in gaan door te kiezen voor prutsers, malafide ondernemers of slechte service en langzame verbindingen.

Een beetje een utopie
Je zegt het zelf al :) Goedkoop en toch een betrouwbaar bedrijf met clue en goed spul is een utopie.

Kijk eens in de FAQ:

Internet & Telefonie Hosting FAQ

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoor ik daar een echo?

Aan reacties zoals dit heb ik natuurlijk niets. Zoals je in mijn eerste post kunt lezen ben ik mij ervan bewust dat goede hosting meer geld kost. Maar dat geld heb ik dus niet. Dus ik zoek zeg maar de beste van de goedkopere.

Ik ben dus op zoek naar ervaringen van mensen met de hostingproviders die ik heb opgesomd, of goede ervaringen met andere goedkope hosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 12:33

jep

Van bovenstaande: linuxsystems.be, omdat dat de enige is in een fatsoenlijk nederlands netwerk (ja, belgisch, maar je weet hoe 't zit :)). Ziet er verder allemaal ook wel prima uit vind ik. :)

Ik denk dat je aan dat "webcaptain" pakketje van ze het meeste hebt, als ik het zo even snel bekijk. :)

[ Voor 16% gewijzigd door jep op 04-01-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook ClearHosting.
Ik heb het kleinste pakket (20MB ruimte / 1500 datatransfer) en ik ben er heel erg blij mee. Heeft 1x MySQL al gebruik ik dat nooit, PHP4, FTP etc etc...
Hosting verloopt goed, mijn site is altijd online en werkt snel. Serverice is ook top; binnen 2 minuten heb je al een reply op je mailtje.
met mijn .net domein erbij betaal ik dacht ik iets van EUR 42 per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brummers
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:05
ik zit zelf bij uwhost heeft goede service account snel klaar en bij problemen worden ze snel opgelost

Als ik vandaag over water loop, staat er morgen in de krant dat ik niet kan zwemmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-10 09:44

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

jep schreef op 04 januari 2004 @ 18:34:
Van bovenstaande: linuxsystems.be, omdat dat de enige is in een fatsoenlijk nederlands netwerk (ja, belgisch, maar je weet hoe 't zit :)). Ziet er verder allemaal ook wel prima uit vind ik. :)

Ik denk dat je aan dat "webcaptain" pakketje van ze het meeste hebt, als ik het zo even snel bekijk. :)
webcaptain : 24gb/jaar, terwijl hij 20gb/maand zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik dus ook. Thanx. Maar ik kom er net achter dat die lui van linux systems het dataverkeer per jaar weergeven bij hun abbo. Terwijl ik ervan uit ging dat het per maand was. 2GB per maand is echt te weinig. Ff m'n eerste post editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 12:33

jep

Oh, maar het is wel de enige serieuze partij die je noemt, zover ik dat kan beoordelen. De rest zijn pakketjes op wazige dedicated USA dozen zonder cluevolle mensen enzo.. :) Maar: je krijgt natuurlijk waarvoor je betaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:32

Korakal

Up up up!

Voorlopig gesloten voor overleg.

Dit soort topics is natuurlijk heel spam-gevoelig, vandaar dat er een policy aan komt waarin we deze toics streng aan banden gaan leggen. Omdat ik niet wil afwachten tot het fout gaat, gaat deze voorlopig dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.