Geen muis acceleratie in spellen, wel in XP

Pagina: 1
Acties:

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heeft iemand enig idee hoe ik geen muis acceleratie in spellen instel, maar wel muis acceleratie in windows :?

• Uit de search kwam een mousefix.reg rollen, maar deze is niet van toepassing hier.
• In de nieuwste Logitech mouseware zit een optie "disable acceleration in games". Deze herkent het spel Wolfenstein: ET niet. Zodoende werkt deze optie niet. Ook heb ik geen lijst met spellen kunnen vinden in het register welke de logitech software gebruikt voor herkenning.

Verder heb ik zelf twee reg filetjes gemaakt als tijdelijke oplossing:
1) Eén zonder acceleratie.
2) Eén met acceleratie.
Voordat ik een spel speel moet ik de eerste uitvoeren, na het spelen de tweede. Helaas werkt ook dit niet: Ik moet eerst de muis properties uit het control panel openen, voordat de gewijzigde instellingen uit het register geladen worden.

Hoe krijg ik dit toch voor elkaar?

Verwijderd

gewoon je etconfig openen met wordpad en seta mouse_accel "0" (kijk ff of deze cvar correct is maar het lijkt er iig op ;)

en btw je moet logitech mousedriver onzin uninstalle en gewoon standaard win xp drivers gebruiken werkt veel beter bij et ...dan kan je ook meerdre muiskonppen gebruiken :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-04 19:24
Als het niet werkt kan je de mouse-speed van je muis in Wolfenstein ET lager zetten?