Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[Orange] mms'en met E700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een E700 met daarbij het Orange Free 40 ab.
Nu heb ik gister de helpdesk van Orange gebeld met de vraag of ze bij mij MMS aan konden zetten. Dat kon en volgens mij is dat ook wel goed gegaan.

Als ik nu echter een foto wil zenden (MMS'en ?) naar een emailadres krijg ik steeds de foutmelding dat de MMS is geweigerd. Ook als ik een MMSje stuur naar een ander mobiel nummer (zonder MMS ondersteuning) krijg ik een foutmelding.
Volgens Orange zou de ontvanger daarentegen een sms moeten krijgen met daarin een url naar een page waarop de MMS zou staan..

Hebben jullie hier misschien een oplossing voor ?

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:19
Heb je wel de goede mms instellingen ??

Als je inlogt op www.orange.nl kom je ze wel tegen..
[Tools] --> [MMS] --> dan ff naar beneden scrollen ( ik wil mms'en )

Dan kom je vanzelf bij een scherm waar je je instellingen kunt opvragen.
Deze worden per sms naar je toegestuurd.

Suc6

-- Edit --
Lees net dat je naar een email adres wilt sturen...
Volgens mij moet je dan in ieder geval een "share"abbo (gprs) hebben.
En zelfs dan weet ik niet of het wel kan, zover was ik ook niet niet :)

[ Voor 85% gewijzigd door Nnoitra op 04-01-2004 18:02 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Verwijderd

je kan niet mms-en naar een emailadres via orange. Je kan alleen maar mms-en naar een telefoonnummer...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor mms hoef je geen Share geactiveerd te hebben. Maar mms moet wél aanstaan. Dat kunnen ze bij de klantenservice controleren.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 19:53:
je kan niet mms-en naar een emailadres via orange. Je kan alleen maar mms-en naar een telefoonnummer...

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-11 22:29
De belangrijkste mededeling is al langsgekomen! MMS moet inderdaad ingeschakeld worden door Orange, maar je kunt bij Orange NOOIT MMS'en naar een e-mailadres! Heeft dus verder niets met wel of geen share te maken etcetra...

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:19
SMS --> Email
&
Email --> SMS
Kan weer wel :)
Iedereen met een e-mailadres kan vanaf zijn computer een mailtje naar een Orange telefoon versturen. De e-mail komt op je telefoon binnen als één of meer sms'jes. Ook kun je vanaf je mobiele telefoon berichtjes versturen naar élk e-mailadres. Dit bericht wordt verstuurd als sms, maar komt bij de ontvanger gewoon binnen als e-mail.
Tot max 160 tekens, en alleen txt..
Dat dan weer wel

[ Voor 9% gewijzigd door Nnoitra op 05-01-2004 11:14 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Pagina: 1