• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08
Hallo allemaal!
Ik heb net een samsung s300m gekocht. Maar ik heb nog wat vraajes/probleempjes met deze gsm :-)

1) Ik heb dus easygprs geinstalleerd , maar ik krijg dus geen .gif's geupload nogthans houd ik me aan de formaten
127*97 / 30 kb max (jpegs uploaden gaat wel)

2) Met easygprs kan ik dus alleen maar uploaden , maar niet downloaden van mijn gsm via infared? iemand enig idee hoe je dus achtergronden + melodies kunt downe?? + de standaard melodiekes bv?

3) Kan je bv 2 gsm's met elkaar verbinden via infared? en dan multiplayer spelen met java games?? Of bv achtergronden ofzo doorsturen naar elkaar?

4) Van java games downloaden weet ik dus compleet niks? Iemand die mij dat grondig kan uitleggen hoe je dat moet doen?? instellingen? sites?? ...

5) Als ik een smsje wil versturen , dan staat die altijd standaard op T9 , iemand die een functie weet omdat standaard op A te zetten? Want T9 gebruikt ik toch niet , want je kan dus zelf geen woorden toevoegen :-(

Heel hartelijk bedankt!!!!!

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

NoFate schreef op 04 januari 2004 @ 17:46:

1) Ik heb dus easygprs geinstalleerd , maar ik krijg dus geen .gif's geupload nogthans houd ik me aan de formaten
Vreemd want gifs moet wel werken, thans bij mij wel. Formaat is 128x97 maar dat mag het probleem niet zijn.
2) Met easygprs kan ik dus alleen maar uploaden , maar niet downloaden van mijn gsm via infared? iemand enig idee hoe je dus achtergronden + melodies kunt downe?? + de standaard melodiekes bv?
Nope, alleen uploaden. Iets van je phone afhalen is een no-no bij Samsung...
3) Kan je bv 2 gsm's met elkaar verbinden via infared? en dan multiplayer spelen met java games?? Of bv achtergronden ofzo doorsturen naar elkaar?
Geen idee.
4) Van java games downloaden weet ik dus compleet niks? Iemand die mij dat grondig kan uitleggen hoe je dat moet doen?? instellingen? sites?? ...
Games kan je niet uploaden via irda of wat dan ook. Enkel via GPRS kan je games binnen halen. Hier een linkje voor je http://wap.ranova.org/
5) Als ik een smsje wil versturen , dan staat die altijd standaard op T9 , iemand die een functie weet omdat standaard op A te zetten? Want T9 gebruikt ik toch niet , want je kan dus zelf geen woorden toevoegen :-(
Sorry ook geen idee, gebruik zelf altijd T9.

Als je in een quote gaat reageren kun je tussendoor tijdelijk afsluiten met de [/quote]-tag, dat maakt het wat duidelijker voor de lezer. Ik heb het even voor je aangepast.

[ Voor 10% gewijzigd door Korakal op 05-01-2004 00:23 ]

http://specs.tweak.to/11052

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35

Korakal

Up up up!

NoFate schreef op 04 januari 2004 @ 17:46:

GPRS heeft niks met infrarood te maken :? Ik snap niet helemaal wat je nou probeert te doen?
Lees de handleiding eens wat er daar over staat beschreven? En probeer het anders gewoon eens uit.
Daar loopt bijvoorbeeld post hier de kewlste mobiele java midlets voor. Maar raadpleeg de search eens, ga eens googlen, enzovoort. Is genoeg over te vinden.
Idem als bij 3: lees de handleiding.

Met name naar aanleiding van je vragen 3, 4 en 5 wil ik je toch dringend verzoeken om eens Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) te gaan lezen.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Korakal schreef op 05 januari 2004 @ 00:28:
GPRS heeft niks met infrarood te maken :? Ik snap niet helemaal wat je nou probeert te doen?
EasyGPRS is de naam van de software van Samsung voor communicatie tussen pc en telefoon, dat heeft dus verder niets met gprs te maken. Verwarrende naam eigenlijk.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles