Toon posts:

hp 735 digitale camere

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal,

ik heb het probleem met mijn digitale camera dat dat ding binnen een hele korte tijd leeg is. Ik heb gp 2100 m.a.h. baterijen en die trekt die binnen 30 foto's helemaal leeg. dit gebeurt altijd dus of ik met flitser/zoom of andere speeltjes werk is die binnen no time leeg. Kennen mensen dit probleem of zijn er mensen die hier een oplossing voor weten.

groeten niek

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:35

DSK

boeiend...

Mn vriendin heeft een Photosmart 735 en heeft er ook last van.
Als ze niet-oplaadbare Duracell batterijen gebruikt, zijn ze na een stuk of 10 foto's al leeg. Met oplaadbare 1800mAh valt het enigsinds mee, maar het is ook niet om over naar huis te schrijven.

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Heb je al eens een ander setje batterijen geprobeerd ? Dat zou ik als eerste doen om er in ieder geval zeker van te zijn of het aan de batterijen ligt of de camera..

edit:
30 foto's is namelijk wel erg weinig, je zou er zeker rond de 100 moeten kunnen maken en waarschijnlijk nog wel wat meer als je niet het LCD scherm gebruikt.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 21:43 ]

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Die van ons is ook erg snel leeg als je het lcd en flitser aan hebt, anders valt het wel mee. We hebben ook geen goede NiMH batterijen lader, daar ligt het waarschijnlijk deels aan.

Er zitten trouwens VARTA 2000 mAh batterijtjes in

[ Voor 13% gewijzigd door ColdSTone|IA op 04-01-2004 21:45 ]

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Het Grote HP Photosmart C735 topic :P

Ik zelf heb 2 1800 m.a.h.'s, en 4 2100 m.a.h.'s (van Varta), en kan er lang genoeg mee, gemiddeld wel zo'n 2 avonden ongeveer 100 foto's maken (dus samen 200). Als de cam aangeeft dat de batts een keer leeg zijn kun je vaak nog wel ff door :P.

Zijn verder je batt's wel helemaal goed? Of heb je het lcd altijd aan?

[ Voor 7% gewijzigd door SuperPaddo op 04-01-2004 21:47 ]

Grolsch Royce!

Verwijderd

SuperPaddo schreef op 04 januari 2004 @ 21:47:
Het Grote HP Photosmart C735 topic :P

Ik zelf heb 2 1800 m.a.h.'s, en 4 2100 m.a.h.'s (van Varta), en kan er lang genoeg mee, gemiddeld wel zo'n 2 avonden ongeveer 100 foto's maken (dus samen 200). Als de cam aangeeft dat de batts een keer leeg zijn kun je vaak nog wel ff door :P.

Zijn verder je batt's wel helemaal goed? Of heb je het lcd altijd aan?
Goeie kans dat er 1 mindere batt. tussen zit, probeer eens een ander setje.......

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 13:31:
[...]

Goeie kans dat er 1 mindere batt. tussen zit, probeer eens een ander setje.......
Ik lees nu dat het lijkt alsof ik 2 avonden doe met 6 batterijen :X, met die 1800MAH's kan ik al 2 avonden ;), dus de TS moet maar eens kijken naar nieuwe batterijen, want als andere gebruikers (zoals ik) met deze cam véél langer kunnen (met batterijen die minder capaciteit leveren) dan is er toch iets mis :).

Grolsch Royce!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 06-02 09:21
Probeer ook zo veel mogelijk te sparen door je LCD zo min mogelijk te gebruiken. Overigens staan HP camera's bekend om hun dramatische accu verbruik.

Ik had eerst een HP 850 die ook elke dag nieuwe batterijen nodig had. Nu heb ik een Canon IXUS 400 en ik heb daarmee een hele week geskied met slechts één accu.... ruim 250 foto's gemaakt.

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Ik heb dezelfde camera en hetzelfde probleem. Het maakt niet uit wat voor merk/soort batterijen je erin stopt. Na een paar foto's zijn de batterijen leeg.
Na 15 foto's is hij leeg.

Verwijderd

ja dat is normaal bij die camera's.
allé dat hebben ze mij toch gezegd
Pagina: 1