• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-11 11:23
Mijn vraag is heel kort en simpel: is het mogelijk om met een Siemens M35 of is het anders uberhaupt mogelijk om een gesprek wat gevoerd wordt via een (USB/Seriele) datakabel op te nemen om het daarna als mp3 of wave op te slaan?

carkits doen dit ook via de dataaansluiting maar ik wil een (voicemail) gesprek ook op de pc kunnen krijgen.

• Hutspot
Niemand enig idee :?

Volgende keer minstens 24 uur wachten met kicken please.

[ Voor 71% gewijzigd door intoxicated op 04-01-2004 21:04 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

volgens mij niet mogelijk; of je toestel moet over voicememo (oid) beschikken, maar dat doet die van jou d8 ik niet.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Met 8310 kan je (zoals idd gezegd wordt) een voicememo opnemen van t gesprek en deze vervolgens met de PC suite als wav op je PC halen. Deze optie heb je niet?

• Hutspot
Nee voice memo zit er niet op maar zoals ik eerder al noemde komt de gespreksdata wel uit de dataconnector als de telefoon in de carkit zit.

Het is dus meer een software kwestie volgens mij en dan ook een verschil met serieel en usb w.b.t. mogelijkheden ivp met de data doorcoersnelheid.
Of zie ik dat verkeerd?

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Met een datakabel lijkt het volgens mij niet te kunnen. Wel zou je volgens mij met een handsfree/ear setje de audio kabel door kunnen lussen naar de line-in van je geluidskaart. Dat vervolgens opnemen.

Als het persee gaat om een voicemailtje dat je wilt digitaliseren. Je zou ook kunnen inbellen van af je pc met voice-modem en van daar uit het gesprek kunnen opnemen. Wel moet je dus de pincode van je voicemail weten.... Of bel vanuit een vaste aansluiting met voicememo functie oid.

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

koop een cheape headset (zo'n ding met 1 koptelefoon oortje) (kost iets van 5 euro)
knip dat oortje eraf. stekker eraan solderen en in je line-in van je geluidskaart proppen.
moet toch kunnen.
al moet je dan waarschijnlijk wel in het microfoontje van de headset praten,
dus die er ook af knippen aan je line-out van je geluidskaart proppen.
een microfoon aan je pc.

en dan opnemen maar.

(shit, telaat :) )

[ Voor 27% gewijzigd door job op 04-01-2004 22:35 ]

Pagina: 1