Soortgelijk prog als FlaskMpeg gezocht

Pagina: 1
Acties:

• Kool
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb weleens FlaskMpeg gebruikt om IFO en VOB's te converteren naar DivX of Xvid files.
Op mijn huide PC werkt hij niet goed, en ik heb alle versies geprobeerd van:
http://www.flaskmpeg.net
Dat het nog nooit de beta status is ontstegen toont ook al aan dat er nog fouten in zitten.

Nu zoek ik dus een soortgelijk maar wel stabiel prog om dit te doen. Ik heb al DVD-2-AVI en XMpeg geprobeerd, maar daar kan ik alleen VOB's selecteren maar ik moet juist IFO's kunnen selecteren.

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
DVDdecrypter kan dat volgens zn eigen guide (helemaal onderaan) :)

[ Voor 74% gewijzigd door G33rt op 04-01-2004 16:44 ]

• Kool
  • Niet online
Nou, ik gebruik DVDdecrypter voor het rippen v.d. DVD naar VOB's... Na die stap ben ik nu beland.

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:19
GordianKnot wordt door velen toch wel gezien als het programma om xvid of divx mee te encoden. Het programma is in het begin misschien wat verwarrend en overweldigend, maar als je het eenmaal door hebt werkt het perfect. Maar dit had je met wat zoeken ook kunnen vinden ;)
Dat het nog nooit de beta status is ontstegen toont ook al aan dat er nog fouten in zitten.
Maar waarschijnlijk toont dit aan dat de makers geen support willen leveren en het daarom tot in de eeuwigheid een beta noemen :)

[ Voor 28% gewijzigd door k7of9 op 04-01-2004 16:55 ]

Mijn fotografie en videografie

• BvK P4
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-03-2017
Om te rippen naar de hardeschijf gebruik ik smartripper 2.41 met de nieuwste aspi's. Smartripper is ook goed voor beveiligde dvd's. Om het dan te converteren naar divx/xvid gebruik ik gordian knot. Programma met veel instellingen. Een handleiding is te vinden op sectie.be

Succes

laptopleasing.nl - complete IT-werkplekken

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:19
-excuus, dubbelpost- |:(

[ Voor 97% gewijzigd door k7of9 op 04-01-2004 16:54 ]

Mijn fotografie en videografie

• Kool
  • Niet online
Nou, ik heb weer een lading progs geprobeerd, en dat had ik ook al gedaan voordat ik deze post maakte, zoals Dr. Divx, Gordion Knot, XMpeg, maar ik heb nog steeds geen soortgelijk prog als FlaskMpeg gevonden.
Bij FlaskMpeg kon je namelijk eerst een IFO file selecteren, en aan de hand hiervan de film. Ik heb namelijk een DVD waar meerdere filmpjes op staan, en deze zijn ook nog eens door elkaar gehusseld in de VOB files. Aangezien alle andere programmas die ik geprobeerd heb alleen complete VOB files converteren, of wel een IFO als input nemen maar dan gewoon alle VOB files converteren die hierin genoemd staan, is dat dus niet wat ik zoek.
Ik vrees het ergste... :/

Verwijderd

Met Smartripper kun je de verschillende VOB streams demultiplexen naar aparte VOB's zodat je wat gemakkelijker die VOB's kun gebruiken als input voor re-encoders. ;)

• Kool
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 15:20:
Met Smartripper kun je de verschillende VOB streams demultiplexen naar aparte VOB's zodat je wat gemakkelijker die VOB's kun gebruiken als input voor re-encoders. ;)
Okee, klinkt spectaculair. ;) Ga ik proberen.
Bedankt allemaal voor jullie inbreng.
Pagina: 1