Cd-rom en DVD-brander (1313error)

Pagina: 1
Acties:

• dawofl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-01 18:48
Ik ben bezig met nieuwe pc in elkaar te zetten, een AMD2800+ op een AsuS A7n8x-x mobo... nu heb ik Xphome geinstalled etc etc.....

Nu heb ik allemaal software geinstalleerd voor de dvd-brander (BTC-DRW 1008IM) en dergelijke software als Office etc... maar nu beginnen plotseling mijn Cd-rom (a-open 52x) en mijn dvd-brander vreemd te doen als ik namelijk software wil installeren krijg ik een 1313 fout dat het CAB bronbestand niet te benaderen is...

dus dat er geen cd aanwezig is terwijl deze er wil in zit..... ik heb al andere cd-rom speler geprobeerd (dvd en cd-rom doen het beide) en ik heb het met verschillende cd's geprobeerd en overal krijg ik die error.... maar met zelfde cd-rom op mijn andere pc dus niet :p

ook heb ik het mobo (ook asus) van een 2600+ er in gezet... vrolijk opnieuw begonnen en nu weer dezelfde errors...

kweet et zelf niet meer iemand nog suggesties? xD

GreeTZ

I wanted to change the world but god wouldnt give me the source code

• dawofl
1311 is trouwens de fout die ik krijg xD

• dawofl
Niemand een ideee...... ik word dr scheitleip van man... heb andere cd-rom dr in doet ie nog nix... kan het aan windows liggen mischien? :/ mobo kan het niet aan liggen mischien ide kabel wisselen :/

Juh, ik kan hele cd-rom naar me C:\schijf kopieren maar als ik de win install doe wil et niet :r

Heb nu andere IDE kabel :P kijken wat ie nu doet :x maar begin te denken dat et aan windoosxp ligt :/

[ Voor 35% gewijzigd door dawofl op 04-01-2004 18:41 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je het ding al eens in DOS getest?

enne, je kunt ook de edit knop gebruiken ipv iedere keer te kicken in zo;n korte tijd

[ Voor 54% gewijzigd door TERW_DAN op 04-01-2004 18:37 ]