Toon posts:

dvd-+ crack

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

ik heb sinds kort een computer met dvd+brander. Hp 300n. Tevens heb ik een dvd-recorder gekocht. niet echt slim dus. Nou was mijn vraag of het misschien mogelijk was om ook op de dvd+brander een dvd te branden en die te bekijken op de dvd-recorder. Misschien iemand suggesties.........alles is welkom. _/-\o_

Verwijderd

toch me raad opgevolgd om ff op GoT te proberen.
K heb zelf nog niets kunnen vinden iig.
Tot morgen

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik snap je probleem niet echt eigenlijk.

Je hebt dus in je PC een DVD-brander, alleen +R begrijp ik.

Daarnaast heb je een standalone DVD-recorder ? Die dingen kun je toch ook gewoon als normale DVD-speler gebruiken? Of kan dat niet? Of kan het wel, maar speelt ie alleen -R af?

Wat is het merk van die recorder? Etc, etc, je geeft echt niet veel info waar we wat mee kunnen. Heb je zelf al ergens gezocht?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

konings194: ga gewoon na welke fomaten jouw "DVD recorder" (standalone?) kan lezen. Hiervoor is www.dvdrhelp.com erg handig, kijk onder 'Players' :) Indien daartussen geen DVD+R staat, dan zul je óf de DVD recorder moeten omruilen voor een beter exemplaar óf de DVD+RW brander wegdoen en een DVD±RW brander nemen voor in je computer.

In ieder geval is de topicstart veels te pover om het probleem hier op GoT tot een goed einde te brengen. Verricht eens zelf wat vooronderzoek (www.dvdrhelp.com, www.google.com, etc) en open in geval van nood alsnog een topic, maar niet zonder dat je de registratievoorwaarden - forumgedrag aandachtig hebt doorgenomen. Het is bijvoorbeeld onduidelijk wáár je hebt gezocht en welke standalone recorder je hebt, etcetera.

Donny: ik vat je totaal niet? Probeer in het vervolg eens normaal en duidelijk te schrijven en licht eens toe waar je het allemaal over hebt. Aan zulke opmerkingen heeft de topistarter echt niks.

Dit topic is gesloten.