Samsung ST-616T DVD speler regio (of gewoon 2) vrij maken

Pagina: 1
Acties:

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-12-2025
Mij standalone DVD speler is kapot gegaan, 1 week na het verloop van de garantie. Ze doen het erom...

Ik heb nu wel een DVD speler in mij PC, maar die accepteerd alleen Regio 1 DVD's. Nou, zo'n grote selectie aan NTSC DVD's heb ik niet. Volgens Windows XP heb ik geen resterende wijzigingen meer, terwijl ik die zooi nooit heb aangeraakt. Volgens mij heeft Dell zelf even wat gelocked (word in Amerika geassembleerd, dus ja..). Heeft iemand ervaring met dit model, want algemeen gezien is er niet echt een manier om dit op te lossen..?

• HuggyB
Sorry, ik bezoek veel fora, maar dit is het enige met een forum FAQ. vergeet dat wel eens... Heb daar wat links gezien, maar als iemand hier ervaring heeft met dit specifieke model, graag.

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25

• HuggyB
Ben geen fan van flashen eigenlijk.

Ik heb VideoLAN gevonden. Een open source media player dat ook DVD's afspeelt ongeacht de regio. En bij mij werkt het. :)

• Sperenvanger
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 23:25
Tja dat moet je zelf weten. Drives met een Mediatek chipset zijn als het mis gaat heel eenvoudig te restoren. Het is wel een permanente oplossing. Je zou ook eens naar Anydvd kunnen kijken.