[apache2] Sommige pc's kunnen de server niet vinden

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
Hoi,

Het valt me op dat sommige pc's mijn webserver niet kunnen vinden. Ik gebruik Apache2 met de PHP modules. De clients gebruiken Internet Explorer.

Bij sommigen kokmt er enkel een wit scherm terwijl bij anderen de page cannot be displayed verschijnt.

Aan de configuratie heb ik weinig veranderd. Ik gebruik Gentoo en Apache is ge-emerged.

Dit is het adres.

Heeft iemand enig idee wat het zou kunnen zijn.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Nee, hier doet hij het prima met Firebird.
Wat heb je al precies geprobeerd ? al met andere browsers aan de gang geweest i.p.v. IE ?
Werkt pingen wel, telnet *ipadres* 80 etc. ?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Karel2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06-2022
werkt prima met IE..

Verwijderd

Werkt hier ook onder mozilla.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

En hier ook. Daar voeg ik meteen aan toe dat dit soort replies nogal nutteloos zijn. 99% kans dat de personen die er niet bij komen zelf een probleem hebben, of dat er een probleem ergens tussen hen en jou in is ontstaan. Gezien dat wij er allemaal bij kunnen is het dus niet een probleem aan jouw kant.

(Dat IE van die geweldig duidelijke errors geeft helpt wel natuurlijk...)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• LollieStick
Ja, ik heb Konqueror (aantal Linux machines), IE, Mozilla, Opera enz. geprobeerd. De verbindingen worden overigens wel via het internet gemaakt en niet over een LAN.

telnet heb ik geprobeerd naar poort 80. Dit werkt wel op de pc's waar het browservenster wit blijft.

Daarnaast pingen werkt ook maar ook alleen op de pc's die de server wel vinden maar niets verder doen.

Ik heb ze een verbinding proberen te maken met het IP wat ook niet hielp.
Het lijkt me dat het dan of een probleem is bij de provider of bij de webserver is. Gezien de replies hierboven werkt het prima voor veel en gaat het dus naar de provider/machines van de betreffende personen.

[ Voor 9% gewijzigd door LollieStick op 04-01-2004 17:06 ]

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:01

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hier doet die het ook met mozilla en met ie.

Provider zou kunnen, anders kun je altijd kijken met een knoppix cd of het aan de machine ligt of aan provider :)

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 04-01-2004 19:28 ]

Tweakers Discord

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Werkt goed, maar misschien komt het omdat je <style> buiten <html> defineert. Deze hoort in binnen de <head>. Misschien is het nog beter om er een css bestand van te maken.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• LollieStick
Laten we er maar vanuit gaan dat het aan de pc's van de clients/provider ligt. Bij mij is kennelijk niet mis en daar ging het om.

tnx

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dicht op verzoek :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.