llo kheb juist een asus moederbord gehaald met een proccesor 2.6 gigahertz nu willek die gan oveclocken men moederbord heeft 800 mhz fsb en proccesor denk ik 533 mhz maar ik ben voor de rest newb in overclocking
• Welkom@GoT, helaas is dit wel te zien aan je schrijfstijl.
• Intel CPU's overclocken gaat dmv de FSB. Lees de faq hier en in Diehard Overclock subforum erop na.
• Probeer zelf dan gewoon wat. Gebruik kleine stapjes als verhoging en dan kan er weinig stuk gaan.
• Intel CPU's overclocken gaat dmv de FSB. Lees de faq hier en in Diehard Overclock subforum erop na.
• Probeer zelf dan gewoon wat. Gebruik kleine stapjes als verhoging en dan kan er weinig stuk gaan.
{signature}
Iets met interpunctie en correct nederlands?
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03) daar kan je in ieder geval eens kijken voor de basis van het overclocken. Al zie ik verder geen vraag, dus weet ik ook niet of je daar wat aan hebt.
Ceci n'est pas une signature!
Lijkt me duidelijk
Sla de overclocking basics dus maar eens op na 
Gezien het feit dat je hier nog niet zo lang bent geregistreerd en gezien de inhoud en het niveau van dit topic, heb ik sterk de indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende heb je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Gezien het feit dat je hier nog niet zo lang bent geregistreerd en gezien de inhoud en het niveau van dit topic, heb ik sterk de indruk dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal hebt doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende heb je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()