Ik kan met: document.body.clientHeight wel mijn vensterlengte opvragen, maar niet wijzigen. Weten jullie hoe ik dit wel kan bereiken?
- Geef ons de code.
- Vertel welke browser je gebruikt.
thomaniac: Ja sorry, resizeTo werkte wel
quote: De_W&G-FAQ
- Post ook de oplossing!
Als je probleem is opgelost, kom dan terug om de oplossing te posten. Dan hebben er meer mensen profijt van in de toekomst. Die search is er ook in dit opzicht niet voor niets.
[ Voor 70% gewijzigd door creative8500 op 04-01-2004 16:29 ]
Ja sorry, resizeTo werkte wel, maar mijn post was een antwoord op window.height dus vandaar... 
Wat is JS toch inconsequent btw.
Wat is JS toch inconsequent btw.
hoesow is javascript inconsequent... volgens mij juist wel consequent!!
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Waarom denk jij dat dan?hobbeldebobbel schreef op 04 januari 2004 @ 18:25:
hoesow is javascript inconsequent... volgens mij juist wel consequent!!
nou ik denk dat hij moeite heeft met de window.resizeto() functie dat die niet consequent is met de document.innerheight dan wel width....
window.resizeto() behoort tot een hele andere groep functies.
deze groep bestaat bijvoorbeeld ook uit: window.moveTo() , window.moveBy() ,
window.menubar
bij deze 'groep'kun je allemaal dingen aanpassen....en ze hebben allemaal dezelfde soort consequente opbouw. het zijn allemaal window attributes... die je ook kan instellen als je de functie window.open() gebruikt!
Terwijl bijvoorbeeld document.innerheight/width, document.body.clientHeight, dat zijn allemaal retrieval dingen......
window.resizeto() behoort tot een hele andere groep functies.
deze groep bestaat bijvoorbeeld ook uit: window.moveTo() , window.moveBy() ,
window.menubar
bij deze 'groep'kun je allemaal dingen aanpassen....en ze hebben allemaal dezelfde soort consequente opbouw. het zijn allemaal window attributes... die je ook kan instellen als je de functie window.open() gebruikt!
Terwijl bijvoorbeeld document.innerheight/width, document.body.clientHeight, dat zijn allemaal retrieval dingen......
[ Voor 11% gewijzigd door hobbeldebobbel op 04-01-2004 19:54 ]
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Pagina: 1