• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Topicstarter
Ik heb net een ixus 400 en deze wil ik aansluiten via de usb poort.
Tijdens de installatie staat er geen ixus400 in het lijstje met te instaleren toestellen, maar er staat "staat het toestel er niet tussen,click next" en verder gaat de software installatie goed.
sluit ik nu het toestel aan dan krijg je zo'n schermpje waar staat "open met"...ik kies zoombrowser EX. Dan komt de melding "No camera found"

Wie heeft dit ook ervaren en is er wel uitgekomen. _/-\o_ _/-\o_

(p.s. deze handelingen liepen wel goed af met XP)

www.casarodriguillo.com

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zoombrowser wou met de oudere ixus modellen al problemen opleveren. Heb je nog een speciale reden dat je die prog wilt gebruiken? anders kan je ook breeze downloader proberen.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

In XP is bijna alles 'gemakkelijk'... juist de oudere OS'sen zoals 98 krijg je het dat niet alles lekker werkt.

Ik kom weer eens met de hardwarevraag aandraven: heb je een VIA Chipset op je moederbord zitten? Dat kun je in de specificaties van je mobo nakijken. Voor een VIA chipset is er een VIA 4-in-1 update die het werken van USB nog wel eens wil verbeteren. Ik heb zelf nooit onder 98 USB geprobeerd aan te sluiten maar ik denk dat het een hel zou zijn geweest.

Mocht je de foto's nu direct er vanaf willen halen dan zou je de Twain-drivers kunnen proberen, je kunt dan alleen informatie als EXIF enzo niet meekrijgen. Maar Twain werkt meestal, meestal, wel direct. Op te vragen in bijna elk grafisch programma, zelfs in die met Windows meegeleverde Kodak Imagenogwat....

Het is dat het speciaal van Canon is, anders zou ik je Zoombrowser ook eigenlijk afraden, net als Athlonkmf. Het is an sich best makkelijk, maar een tijdrovend programmaatje met zn hele eigen indeling.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Pinin

Pinin

Topicstarter
Bedankt voor de reacties.

4in1 driver hebben geen zin gehad, De camera staat wel in app. beheer

zoombrowser levert op zich geen probleem op.

twain driver is geinstaleerd> ga het nog eens met een ander prog proberen te openen.

@atlonmfs: werkt die breeze-downloader wel met ixus400? staat niet in het rijtje

Maar goede tips van mensen die hetzelfde mee hebben meegemaakt zijn welkom.

(als ik op deze pc win xp installeer doet de scanner het weer niet, hp3300c-usb)

[ Voor 10% gewijzigd door Pinin op 04-01-2004 16:51 ]

www.casarodriguillo.com

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 15:53

Acid_Burn

uhuh

Was het niet zo dat USB bij 98 nog niet helemaal lekker werkte en dat je dan 98SE moest hebben?

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

• Pinin

Pinin

Topicstarter
lekker werken doet het zeker niet, maar sommige dingen werken wel, volgens boekje zou ook windows 98 werken, maar ook se

www.casarodriguillo.com

Pagina: 1