Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

GPRS Instellingen voor M55 (Siemens)?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een hele tijd om E-mail (niet via I-mode !) te versturen met mijn M55, maar ik krijg de E-mail client niet ingericht. Als provider heb ik de java-optie gekozen.

Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen?

Alvast bedankt
Poerk.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-11 23:44

Korakal

Up up up!

Hoi, welkom op GoT. Graag wil ik je even erop wijzen dat er een aantal richtlijnen (de GoT policy) zijn voor het openen van een topic. Jouw topic voldoet hier niet aan, ik zal uitleggen waarom

Er wordt namelijk van je verwacht dat je zelf eerst wat moeite doet om aan de oplossing van je probleem te komen, door bijvoorbeeld de GoT-search te gebruiken, te googlen, handleidingen te lezen, logisch na te denken, enzovoort. Het is de bedoeling dat je in je startpost vermeldt wat je allemaal al hebt geprobeerd en waarom dat niet lukte, dat kan ik er niet echt uit opmaken. Flink uitgebreid maken dus de volgende keer!

Bedenk goed dat we geen glazen bollen hebben, we kunnen dus niet zien wat er niet goed gaat. Met de weinige hoeveelheid info die je geeft kunnen we dus niks.

Overigens heb ik wel een mooie handleiding voor het instellen van de e-mail op een M55/S55:
[rml]Ch!pY-J in "Siemens S 55 :9~ [ deel2]"[/rml] Hier moet het vast mee lukken.

Lees voor de volledigheid ook nog even de policy: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Succes!

Dit topic is gesloten.