As finishing touch god created the Dutch
Maar 1 manier: snellere proc erin of oc-en
Verder bij zoveel mogelijk kennisen en vrienden ook het proggie installeren op jouw e-mail adres
Verder bij zoveel mogelijk kennisen en vrienden ook het proggie installeren op jouw e-mail adres
Intentionally left blank
Verwijderd
constante verbinding? inet?
uitgooien neemt ook cpu-time in beslag (vast niet veel maar toch...) en voor de rest alle progjes afsluiten
uitgooien neemt ook cpu-time in beslag (vast niet veel maar toch...) en voor de rest alle progjes afsluiten
DOS-modus. Bij mij gaatie op 2,95MKps in win98se, en 3,2MKps in DOS....
Bloed, zweet & koffie
kan hem niet oc (denk ik). Tis zon compaq (oude) bedrijfscomputer. Kwist niets van die partitie van 1mb. Het eerste wat ik deed is fdisk. Dag bios. Is op zich niet zo erg maar nu is de floppy drive ook kapot. Het zijn ondingen. Daarom mag ie de rest van zijn leven grazen.
Maar het helpt dus als ik meerdere clients van email adres kan laten grazen ??
Maar het helpt dus als ik meerdere clients van email adres kan laten grazen ??
noujah... als je mensen uitlegt wat die koe doet mag het vast niet onder jou e-mail adres 
verder zou ik ff proberen of die p90 (1,5* 60MHz) op 100 (1,5*66MHz) zou kunnen lopen... dat is nog goed voor je pci & isa bus ook
verder zou ik ff proberen of die p90 (1,5* 60MHz) op 100 (1,5*66MHz) zou kunnen lopen... dat is nog goed voor je pci & isa bus ook
BIOS kun je trouwens gewoon er weer opzetten door bij compaq ff een filetje te dl'en. Zelf ook al een paar keer gedaan. Je krijgt dan een paar floppy's waarmee je weer in de bios kunt komen en hem er evt. weer opzetten.
[removed]
yep en die is kapot.
kweet het serienummer niet en de detectie van het systeem op de site van compaq geeft een error dus dat schiet niet op.
ga echt geen goeie drive in die pc stoppen.
compaqs moet je afblijven zoals men vaak zegt
maar toch bedankt
kweet het serienummer niet en de detectie van het systeem op de site van compaq geeft een error dus dat schiet niet op.
ga echt geen goeie drive in die pc stoppen.
compaqs moet je afblijven zoals men vaak zegt
maar toch bedankt
Verwijderd
wat kost nou zo'n floppy drive 2 tientjes, en er is vast wel ergens een pc-tje waar van je hem ff kan lenen.
alles voor de koeien!
alles voor de koeien!
dat is, kheb er hier nog wel een paar. Maar alles wat in die compaq gaat komt er kapot uit. Zoals isa geluidskaar (speciaal gekocht) werkte wel in mijn P3 en P166 In de p90 deed ie het samen met een 3com 3c509 isa kaartje zon 2 seconden. Ik hoorde een tik en tjakka, allebei kapot. Kan ik misschien de drive a: mappen naar d: in dos? maar hoe ?
Pagina: 1