Toon posts:

hoe herken je een + of - dvd?

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
oke ik heb dus een probleem. ik wil graag weten of een dvd cd + of - is, zijn daar mischien programmatjes voor?

en hoe weet je of je + of - brand? ik kan dat nergens vinden in m'n nero :)

alvast bedankt

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

FastBunny

Give it the Works !

Ehh staat op de DVD-R of DVD+R geschreven, En de snelheid kun je het ook aan zien soms. Maar stat gewoon op de blanco DVD dus :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Korakal

Up up up!

DVDIdentifier

http://dvd.identifier.cdfreaks.com/

Verder kun je nog DVDInfoPro gebruiken, http://www.dvdinfopro.com/

edit:
sorry url was fout, ik was in de war met een andere :P

[ Voor 81% gewijzigd door Korakal op 04-01-2004 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
FastBunny schreef op 04 januari 2004 @ 14:41:
Ehh staat op de DVD-R of DVD+R geschreven, En de snelheid kun je het ook aan zien soms. Maar stat gewoon op de blanco DVD dus :)
ik bedoel een dvd waar al wat opstaat :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-12-2025

FastBunny

Give it the Works !

Verwijderd schreef op 04 januari 2004 @ 14:46:
[...]

ik bedoel een dvd waar al wat opstaat :)
Als het een recorable is staat het er op. Is het een orginele (geperste) dan is het een normale DVD zonder - of + :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2025
Hij bedoeldt dat het op de schijf _zelf_ staat :D Pak eens een DVD en lees. En als je het wil weten van een originele DVD, waar dus al wat op staat, dan moet je het idd even met een tool checken.

Als je dat laatste wilt weten zou ik graag willen weten waarom :? Je kan data van een DVD+ gewoon op een DVD- branden hoor. :)

[ Voor 63% gewijzigd door internetinfo op 04-01-2004 14:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
thnx Korakal dat zocht ik!

Verwijderd

Topicstarter
internetinfo schreef op 04 januari 2004 @ 14:47:
Hij bedoeldt dat het op de schijf _zelf_ staat :D Pak eens een DVD en lees. En als je het wil weten van een originele DVD, waar dus al wat op staat, dan moet je het idd even met een tool checken.

Als je dat laatste wilt weten zou ik graag willen weten waarom :? Je kan data van een DVD+ gewoon op een DVD- branden hoor. :)
ik wilde het indd van een orginele dvd weten, dat kan ik nu ook achterhalen ik zocht enkel zo'n tool :)

ja maar ik heb een dvd speler die sommige dvd's nie leest dus vandaar :) en mijn brander brand ze precies verkeerd

Verwijderd

Zoek op google naar afbeeldingen met als zoek argumenten

dvd+rw logo

Dan vindt je op de 4e rij plaatjes de logo's die op een dvd+r/dvd+rw horen
te staan en ook die op dvd-r/dvd-rw horen te staan. :)

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand ook wat een playstation dvd is? + of -? dat kan dat programma niet achterhalen. maar een normale dvd wel

Verwijderd

DVD-RW gaat niet werken, DVD+R en DVD-R wel, afhankelijk van het model van je Playstation2 (om precies te zijn de logic + laser versie).
Zie: playstation2 dvd branden
Kortom, neem een +/- brander en dan kun je zelf uittesten waarmee jij de beste resultaten hebt.
Naslag: Het grote PS2 topic - Part III
Pagina: 1