offtopic:
Eerst en vooral hoop ik dat dit in WOS mag, aangezien ik in de faq een paar verwijzingen naar dos vond post ik het dus hier.
Eerst en vooral hoop ik dat dit in WOS mag, aangezien ik in de faq een paar verwijzingen naar dos vond post ik het dus hier.
Heb hier een oude pc staan waar dos & windows 3.1 opnieuw op moeten komen, en dat geeft nogal wat problemen.
De pc wil echt niet booten van de eerst dos-setup diskette: 'invalid system disk or disk error, replace disk en press any key"
Setup op een andere manier starten kan niet (indien wel: enlighten me)
Ben uiteindelijk toch in het setupscherm geraakt door te prutsen met een diskette die wel bootable was (dankzij format /s) en daar de files van de eerste diskette bij te kopiëren
Nu sta ik in de Dos setup op het scherm met de tekst: "Plaats de volgende diskette in station A: Setup diskette #1, druk enter als u klaar bent om door te gaan"
En dit scherm blijft dus maar terugkomen wat ik ook doe.
De setupdiskettes zijn wel niet meer origineel, maar zijn 100% zeker wel volledig (alle files staan op de respectievelijke diskettes zoals het hoort).
Hoe controleert die setup welke diskette in het station zit, of hoe kan ik in godsnaam verder raken met die dos setup?
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten