[Flash] wispeltuurig met bestand

Pagina: 1
Acties:

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-05 13:01
Ik gebruik Flash MX,

wanneer ik heel simpel iets maak (twee layer, en in elke layer een movieclip, zonder actionscript) dan laat hij het tijdens de preview (crtl-enter) goed zien, maar plots soms opeens krijg ik een wit scherm als preview. crtl-z maakt dan nix meer uit. hij vreet het gewoon niet meer, heb het ook soms gehad wanneer een bestand goed werkte, en nadat ik het had opslagen en later opende dat hij het ook spontaan niet meer deed.

heb flash verwijderd, regclean gedraaid, opnieuw geinstalleerd maar heeft niet geholpen. Ik draai trouwens winXP.

iemand hier ervaring mee, of meer info nodig....

heb hem net trouwens bij vriendin van me geprobeerd, en daar werkt het wel gewoon. Het ligt dus aan mijn flash, of mijn plugin. flash heb ik al een x verwijderd, maar dat hielp dus niet,
hoe verwijder ik de plugin??

[ Voor 16% gewijzigd door GoVegan op 04-01-2004 13:47 ]

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 08:42

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

:?

nog nooit van gehoord; wat ik wel ken is als je met ingewikkelde maskers werkt ofzo die excact rond moeten zijn en dat je dan een een onderdeel selecteerd dat is alles verneukt. Dat je alles eerst strak op slot moet zetten omdat je er dus niet op mag klikken.

Stoer; Marduq

• GoVegan
ja nee dat is het dus niet, denk zelf dat het meer aan het "swfmaakgedeelte" (weet niet hoe je dat onderdeel wilt benoemen) ligt, want wanneer ik een gif je publish dan kan ik hem wel zien, publish ik een swfje dan kan ik hem niet zien maar op de andere pc waar ik wel een preview kreeg kan ik dit swfje ook niet bekijken (wit scherm).

ik heb flash dus al paar x er afgegooid en regclean gedraaid, zelf mx 2004 geprobeerd. maar wil niet echt lukken.

zal het hele mx paket er eens af gegooien

edit:

hmm dat heeft dus ook niet echt geholpen, heb hele paket gedeinstaleerd, alles met met macromedia te maken heeft uit het register gegooid, reboot, en flash op nieuw geinstaleerd, en steeds nog het zelfde probleem

[ Voor 20% gewijzigd door GoVegan op 04-01-2004 17:02 ]

• GoVegan
ah ben er zelf al uit, heel stom. ik opende de bestanden op een sambashare, en daar ging het mis, weet nog niet waarom, maar laat wel weten als ik het weet.

nu dus bestanden local geplaatst, geen probleempjes meer :)