-----------------------
!!! UPDATE !!!
Ik haal het topic nog even op omdat ik nog een vraag heb en het niet nodig vind om er nog eentje te openen
Als ik de atx connector los heb gehaald en hem er wil aanklikken maakt het dan uit als ik bijv een rode kabel met een andere rode verwissel? of idem met zwart? De kleuren zijn de enige indicatie en weet zo natuurlijk nie meer welke van de 7 zwarte waar moet . Ik las laatst een topic over iemand die met meshen en verkeerd aansluiten iets had gemold.
Schema:

---------------------
Beste tweakers en casemodders ,
Om te beginnen kan iemand mij even vertellen hoe ik een plaatje upload?
Nog nooit gedaan. Kan ik meteen ff een plaatje van de plugs uploaden
Ik ben van plan om mijn PSU kabeltjes eens lekker te meshen met een leuk uitziend sleevje .
Nou heb ik ook op veel buitenlandse sites ConnectX Molexpluggen gezien die ik wel vet vind. Als ik toch gaat meshen kan ik net zoow goe die pluggen erop knallen want ze moeten toch los,.

Ik heb zelf al uren doorgebracht om ze te vinden bij een nederlandse shop maar helaas nog geen resultaat. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die hier intresse in hebben aangezien het er leuk uitziet en geen drol kost . Iets van 50 dollarcent per plug
. Duzz, als je iets vind post het even want ik ben onderhand wanhopig geworden van al het gezoek
Mooiste zou zijn een shop die die zooi verkoopt en nog cable mesh ook. ( ja, ik weet dat hier talloze fora's over lopen ) 
Grtz Wouter aka Pakjebakmeel
!!! UPDATE !!!
Ik haal het topic nog even op omdat ik nog een vraag heb en het niet nodig vind om er nog eentje te openen
Als ik de atx connector los heb gehaald en hem er wil aanklikken maakt het dan uit als ik bijv een rode kabel met een andere rode verwissel? of idem met zwart? De kleuren zijn de enige indicatie en weet zo natuurlijk nie meer welke van de 7 zwarte waar moet . Ik las laatst een topic over iemand die met meshen en verkeerd aansluiten iets had gemold.
Schema:

---------------------
Beste tweakers en casemodders ,
Om te beginnen kan iemand mij even vertellen hoe ik een plaatje upload?
Ik ben van plan om mijn PSU kabeltjes eens lekker te meshen met een leuk uitziend sleevje .

Ik heb zelf al uren doorgebracht om ze te vinden bij een nederlandse shop maar helaas nog geen resultaat. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die hier intresse in hebben aangezien het er leuk uitziet en geen drol kost . Iets van 50 dollarcent per plug
Grtz Wouter aka Pakjebakmeel
[ Voor 80% gewijzigd door Pakjebakmeel op 06-01-2004 19:29 . Reden: Update ]