Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ConnectX pluggen - update

Pagina: 1
Acties:

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 15:14
-----------------------
!!! UPDATE !!!

Ik haal het topic nog even op omdat ik nog een vraag heb en het niet nodig vind om er nog eentje te openen ;)

Als ik de atx connector los heb gehaald en hem er wil aanklikken maakt het dan uit als ik bijv een rode kabel met een andere rode verwissel? of idem met zwart? De kleuren zijn de enige indicatie en weet zo natuurlijk nie meer welke van de 7 zwarte waar moet . Ik las laatst een topic over iemand die met meshen en verkeerd aansluiten iets had gemold.

Schema:

Afbeeldingslocatie: http://www.casejunkies.com/images/artikel_upload/picture_1295.jpg
---------------------

Beste tweakers en casemodders ,

Om te beginnen kan iemand mij even vertellen hoe ik een plaatje upload? |:( Nog nooit gedaan. Kan ik meteen ff een plaatje van de plugs uploaden

Ik ben van plan om mijn PSU kabeltjes eens lekker te meshen met een leuk uitziend sleevje . 8) Nou heb ik ook op veel buitenlandse sites ConnectX Molexpluggen gezien die ik wel vet vind. Als ik toch gaat meshen kan ik net zoow goe die pluggen erop knallen want ze moeten toch los,.

Afbeeldingslocatie: http://www.acryan.com/img/products_images/ACR-Connectx_250half.gif

Ik heb zelf al uren doorgebracht om ze te vinden bij een nederlandse shop maar helaas nog geen resultaat. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die hier intresse in hebben aangezien het er leuk uitziet en geen drol kost . Iets van 50 dollarcent per plug ;) . Duzz, als je iets vind post het even want ik ben onderhand wanhopig geworden van al het gezoek :/ Mooiste zou zijn een shop die die zooi verkoopt en nog cable mesh ook. ( ja, ik weet dat hier talloze fora's over lopen ) :O

Grtz Wouter aka Pakjebakmeel

[ Voor 80% gewijzigd door Pakjebakmeel op 06-01-2004 19:29 . Reden: Update ]

Verwijderd

Een plaatje post je zo:
[img]url van afbeelding[/img]

En volgens mij zijn die plugs niet in nl te krijgen.

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:16

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

kijk hier is http://www.inkoopacties.net/ia/ptwhtrm6/1?g=jkxxbjqj ;)
Daar hebben ze nog meer soorten ook

Plaatje is [img]url plaatje[/img]

[ Voor 18% gewijzigd door DaMightyWackO op 04-01-2004 14:03 . Reden: aanvulling ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een plaatje posten wordt niet gevraagd door de TS. Hij vraagt om te uploaden. Dus: waar & hoe ...

==
hoi

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:44

_Ernst_

Mark It Zero!

Last.fm

• Pakjebakmeel
Zo is ie ook goed. maar ik zocht meer iets van een winkel :/ nie inkoopacties .. Wat is inkoopacties nou precies? gwoon mensen die iets in een bulk inkopen en versturen naar iedereen tegen betaling? :?

@Eusebius : goed opgemerkt ;) ik wil ook wel weten hoe je upload 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Pakjebakmeel op 04-01-2004 14:08 ]

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:16

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Pakjebakmeel schreef op 04 januari 2004 @ 14:05:
Zo is ie ook goed. maar ik zocht meer iets van een winkel :/ nie inkoopacties .. Wat is inkoopacties nou precies? gwoon mensen die iets in een bulk inkopen en versturen naar iedereen tegen betaling? :?
De inkoopactie word gehouden bij ACE systems(ace-systems.nl), dus zal je ze daar ook wel kunnen verkrijgen.
Een inkoopactie is met zn allen veel kopen zodat je korting krijgt en dus je spullen goedkoper hebt. Eenvoudig gezegd :)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

Mail de importeur en vraag naar verkoopadresjes in je regio: General & product inquiries : info@nygl.com

• Pakjebakmeel
Hmm, ik heb gekeken bij inkoopacties.net maar heb GEEN ID hoe ik nou iets moet bestellen, Meelen naar de IA starter ? Staat geen info bij Knopje? kannie vinden. Klinkt heel stom maar ben er al een tijdje mee bezig :'(

Verwijderd

Pakjebakmeel schreef op 04 januari 2004 @ 16:07:
Hmm, ik heb gekeken bij inkoopacties.net maar heb GEEN ID hoe ik nou iets moet bestellen, Meelen naar de IA starter ? Staat geen info bij Knopje? kannie vinden. Klinkt heel stom maar ben er al een tijdje mee bezig :'(
Inloggen op de site en aanmelden bij de IA, dan kun je vanzelf bestellen.

Verwijderd

hier kan je hem kopen :

http://www.gssystems.nl

1 euro per stekkertje

Afbeeldingslocatie: http://www.onlineproject.nl/images/products/ACR-Connectx_250half.gif

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 16:45 ]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

beetje offtopic, maar OMG, wat een flutsite, een beetje fatsoenlijke webshop gaat niet in frontpage zitten prutsen.
en 1€/stekker, ik durf er op te wedden dat ze een zak van 100stuks inkopen voor datzelfde bedrag :|

Verwijderd

ach ja die winkel zit in Velp :X Ik rij altijd ff naar Arnhem

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2004 21:38 ]

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

_ferry_ schreef op 04 januari 2004 @ 18:19:
[...]

beetje offtopic, maar OMG, wat een flutsite, een beetje fatsoenlijke webshop gaat niet in frontpage zitten prutsen.
en 1€/stekker, ik durf er op te wedden dat ze een zak van 100stuks inkopen voor datzelfde bedrag :|
Valt nog vies tegen hoor.. een paar jaar geleden waren gewone witte molexen met pinnetjes al fl. 2,50 bij Conrad :( Nou is die ook vrij duur, maar gezien het feit dat dit waarschijnlijk een kleine winkel is en ze er dus niet zo veel inkopen en er ook nog winst op moeten maken, denk ik dat ze ze niet zo heel veel goedkoper aan kunnen bieden..

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Pakjebakmeel
Hmm, bedankt, ik kan wel de pluggen daar bestellen maar ze hebben geen cable mesh :/ Beetje zonde om 2x verzendkosten te gaan betalen :| Niemand een winkel die beide verkoopt, Of natuurlijk vergelijkbare plugs :z ?

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:22

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Stekkertjes uit de Big Modding IA, cablemesh uit Pureoptical's Cable Mesh IA (die verstuurt gewoon met 2 of 3 postzegels dus verzendkosten is weinig :))

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Pakjebakmeel
Mooi demoniac , Naja, ik ben nu wel uit de brand. Hartelijk dank allen. En nu hopen dat iedereen de search gaat gebruiken en wat aan dit topic heeft B)

• Pakjebakmeel
*kick :X

• Melmer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11 09:28
Pakjebakmeel schreef op 04 januari 2004 @ 13:37:

Als ik de atx connector los heb gehaald en hem er wil aanklikken maakt het dan uit als ik bijv een rode kabel met een andere rode verwissel? of idem met zwart? De kleuren zijn de enige indicatie en weet zo natuurlijk nie meer welke van de 7 zwarte waar moet . Ik las laatst een topic over iemand die met meshen en verkeerd aansluiten iets had gemold.
Nee maakt niet uit. Kijk hier maar eens: http://www.hardwarebook.net/connector/power/atxpower.html Daar zie je dat rood +5V is en zwart gewoon ground

Verwijderd

mogen we na deze vraag concluderen dat je die ConnectX pluggen gekocht hebt? zo ja: wáár heb je ze gehaald en bevallen ze? =)

• Pakjebakmeel
Nog niet, Ik heb een bestelling geplaatst bij www.inkoopacties.net voor mesh en de pluggen. Geld meteen over gemaakt en het zou einde deze maand binnen moeten komen =)

@Melle, als je het zegt neem ik het meteen van je aan . Maar waarom hebben ze zoveel zwarte en rode kabeltjes als het toch allemaal dezelfde zijn? Hadden ze hem beter kunnen splitsen in het mobo ;)

Ik ben wederom uit de brand :*) Dank allen, ook de mod die de titel heeft veranderd 8)

[ Voor 48% gewijzigd door Pakjebakmeel op 06-01-2004 21:25 ]

Pagina: 1