Toon posts:

[XP-H] 'e moet é worden!

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Omdat ik hier altijd zo'n mooie antwoorden van jullie krijg, zou ik graag nogmaals gebruik maken van de tweaker-kennis:

Ik heb geen idee waar ik in kan stellen dat bijvoorbeeld een ' gevolgt door een e een é wordt! (idem met ~n en :i natuurlijk...)

Wie kan me hiermee helpen? Ik bedoel gewoon in WinXP-H in het algemeen, dus niet alleen in Word of zo (daar werkt het trouwens ook niet).. Mijn toetsenbord instellen staat (zoals altijd) op USA...

Ik wordt er een beetje gestoord van om Spaans te typen met de "Character map"-tool! :)

Bij voorbaad dank voor alle antwoorden!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 16:42

André

Analytics dude

En de taal van je toetsenbord staat op?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Toetsenbord instelling op VS Internationaal zetten :)

Het staat zelfs in de FAQ: Waarom moet ik steeds op een spatie drukken na een ' of " en jij wil het omgekeerde, dus gewoon de omgekeerde weg volgen :)

[ Voor 68% gewijzigd door G33rt op 04-01-2004 13:32 ]

Verwijderd

Bij mij werkt het gewoon met de instellingen van windows op Taal : NL en Toetsebord : VS Internationaal.

Je zou ook de spaanse versie van het toetsenbord kunnen pakken, denk k.

• Dark_M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Dark_M

DKM

Je moet gewoon je toetsenbord instelling op Nederlands, Verenigde Staten (internationaal) zetten dan moet het volgens mij wel gaan werken.

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Verwijderd

Topicstarter
Aha, bedankt allemaal!!

Hij stond dus op USA of VS ofziets.. maar nu zie ik inderdaad dat er een verschil is met VS en VS-Internationaal!

Geweldig bedankt voor de service (voel me wel stom dat ik dat zelf niet heb kunnen vinden! ;) )

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kijk dan de volgende keer ook eerst even in de sticky topics bovenaan het subforum, zo'n FAQ is eigenlijk best wel handig :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.