ok, ik heb een pc staan hier : ASrock moederbord met intel Celeron 2.0 Ghz. cpu erin, 512 Sdr geheugen, Geforce2 mx200 videokaartje, onboard geluid en ethernet, 80Gb maxtor 7200 133ATA 2mb. heb hem volledig geinstalleerd met winXP pro. en alles werkt(e) perfect. nu heb ik in de loop der tijd het 1 en ander geinstalleerd, proggies als office , pc cillin, en nog wat (voor zover ik weet) onschuldige programma's. Nu zet ik net die pc aan, kom ik in het scherm dat Xp aan het laden is (met dat logo van xp + laadbalkje) , dit duurt echt zeker een paar minuten, wat voorheen 3 sec duurde ofzo. Toen hij eenmaal gereed was en een poging waagde om verder te gaan naar windows lukte dit ook wel maar windows freezde op de een of andere manier helemaal, me hdd-led brandde nog wel, hij was ergens mee bezig maar alles gaat in slow-motion naar mijn idee. Ik kon op dit moment niet op de normale wijze de pc afsluiten; reset gedaan en nu komt ie nog geneens in dat laadscherm van XP maar nu krijg ik de foutmelding: Schijfleesfout, druk op Ctrl Alt Del. om de computer te herstarten.
Dit bericht verschijnt nu na elke reboot van de pc. Het MOET (volgens mij) aan de Hdd liggen, maar deze is net 2 weken oud en 1 keer ntfs geformateerd
dus het lijkt me zo vreemd 
ok... lang verhaal
maar heeft iemand ENIG idee wat ik zou kunnen doen om dit te verhelpen?
Alvast bedankt
ok... lang verhaal
Alvast bedankt